عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: مسئله دیدار فائزه هاشمی با عناصر فرقه ضاله بهائیت نیازمند پیگرد قانونی است تا افراد در این زمینه جرّی نشوند و بخواهند ارزش‌های جامعه را به تمسخر بگیرند.

به گزارش مشرق، مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم برخورد قوه قضائیه با عاملان دیدار با فرقه ضاله بهائیت اظهار داشت: شکستن خط قرمزهای انقلاب اسلامی، امری فراتر از کاری قبیح و مذموم است و از این رو نقش فائزه هاشمی و هم برادرش که در بحث پرونده کرسنت نقش داشته، موضوع کمی نیست.
 
شاکری ادامه داد: با توجه به شجاعتی که ما در موارد مختلف از قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی و مقاومت‌شان درباره مفسدان دیده‌ایم انتظار داریم در این قضیه نیز برخورد ریشه‌ای صورت گیرد.
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این مسئله باید تقبیح شود تا کسی که این عمل را انجام داده دوباره نخواهد دست به تکرار آن بزند یادآور شد: این کار آنقدر قبیح بود که حتی پدر این خانم نیز این مسئله را به عهده نگرفت.
 
وی با بیان اینکه قوه قضائیه باید در قضیه فائزه هاشمی ورود کند و جلوی این روند گرفته شود افزود: خانم فائزه هاشمی فهرست مطولی از این قبیل مسائل دارد و بحث ساندویچ خوردن وی در سال 88 نیز به یک رفتار مضحکانه تبدیل شد و از سوی دیگر شاهد فعالیت او در تشکیلات هرمی دختران فیروزه‌ای بودیم.
 
شاکری در پایان تصریح کرد: مسئله دیدار با عناصر فرقه ضاله بهائیت نیازمند پیگرد قانونی است تا افراد در این زمینه جرّی نشوند و بخواهند ارزش‌های جامعه را به تمسخر بگیرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس