امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه بهائیت از انگلستان آغاز شده و در خدمت بیگانگان است، دیدار فائزه هاشمی با تعدادی از افراد این فرقه را عملی زشت و مورد نفرت جامعه اسلامی دانست.

به گزارش مشرق، آیت الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس درباره دیدار برخی چهره‌های سیاسی با سرکردگان فرقه بهائیت، اظهار کرد: نشست و برخاست با غیرمسلمانان اگر برای اثرگذاری باشد مانعی ندارد. انسان می‌تواند با بوداییها با رعایت مرزهای اسلامی نشست و برخاست کند. اما بهائیان ــ غیر از عقاید فاسدشان ــ یک جریان تند ضداسلامی و در تضاد با اسلام و در واقع یک جریان جاسوسی هستند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان امام راحل درباره فرقه ضاله بهائیت خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) می‌فرمودند ما تا نگاه تندی به حزب توده می‌کنیم داد شوروی بلند می‌شود و تا نگاه تندی به بهائیت می‌شود آمریکاییها صدایشان در می‌آید، چراکه حزب توده مجموعه جاسوسی شوروی بود و بهائیت هم مجموعه جاسوسی آمریکا است.

وی با بیان اینکه بهائیان می‌توانند از این رفت و آمدها استفاده سوء بکنند، متذکر شد: ممکن است فرد خبری بر زبانش جاری شود و اعضای این فرقه آن خبر را به جاهای دیگری منتقل بکنند. اینها یک جریان معمولی نیستند. بهائیت دین نیست بلکه یک حرکت سیاسی است که از انگلستان آغاز شد و در خدمت بیگانگان هستند.

آیت الله نعیم‌آبادی درباره دیدار فائزه هاشمی با تعدادی از سرکردگان فرقه بهائیت تصریح کرد: هرکس این کار را انجام داده کار خلافی کرده است. این کار، عملی زشت و مورد نفرت جامعه اسلامی است، کار غلطی است و انسان منطقی و مسلمان دست به این کار نمی‌زند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    چرا رسول اكرم به عيادت غير مسلماني كه بر سر او خاكستر مي ريخت رفت ؟
  • پیمان ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    اولا شما فرمودید پیامبر(ص)، حال ایا کسی که علیه نظام اسلامی می شورد با پیامبر رحمت قابل مقایسه است ثانیا هدف پیامبر ابلاغ رسالتش به همه ی انسان ها بوده ایا هدف این زن ‌هم همین بوده البته که نه.ممنون
  • مصطفی ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    چون اون جاهل بود همون پیامبر سر از تن 700 یهودی بنی قریضه که برای ریشه کن کردن اسلام توطئه رده بودند جدا کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس