صبح امروز مادر شهید بالااوغلان عباس زاده قره تپه پس از 36 سال انتظار مزار فرزندش را در شهر شوش به آغوش کشید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، چندی پیش کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از شناسایی قبر شهید "بالااوغلان عباس زاده قره تپه" در شهر شوش خبر داد. این شهید اردبیلی از نیروهای درجه‌دار ارتش بود که در سال 1359 در اثر بمباران رژیم بعث عراق در نزدیکی پل کرخه به شهادت رسید.

بعد از مدتی اهالی روستای سیدرضی از توابع شهرستان شوش پیکر بی جان شهید را در آب‌های کرخه پیدا‌ می‌کنند که با توافق بین اهالی پیکر این شهید را در گلزار شهدای روستا به خاک می‌سپارند و نام حک شده بر روی اتیکت لباس شهید را بر روی سنگ مزار می‌نویسند.

از سال 59  تا چندی پیش خانواده شهید عباس زاده شهید خود را مفقودالجسد می‌پنداشتند و اهالی و مسئولان شهر شوش اطلاعی از هویت شهید نداشتند تا اینکه مادر شهید در خواب از مزار فرزندش در شوش باخبر شده و با پیگیری‌های صورت گرفته شهید بالااوغلان در شهر شوش شناسایی شد.

براین اساس مادر و خانواده شهید عباس زاده به منظور پایان دادن به فراق 36 ساله روز شنبه وارد شهر شوش شدند و ظهر امروز طی مراسمی با ورود خانواده شهید به روستای سید رضی، "اقباله فرزانه" مادر شهید پس از سال‌ها مزار فرزندش را در آغوش کشید.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اذربایجانی ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    الله اکبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس