کد خبر 574432
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران شرایط فروش خودرو های رنو با پرداخت 5/ 1 میلیون تومان در ماه را آغاز کرد .

خريد رنو با پرداخت ماهیانه 1.5میلیون تومانبه گزارش مشرق، شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران شرایط فروش خودرو های رنو با پرداخت 5/ 1 میلیون تومان در ماه را آغاز کرد .

در این طرح فروش خودروهای 70 تا 100 میلیونی رنو شامل رنو سیمبل ، رنو داستر و رنو فلوئنس دنده ای صرفاً با پیش پرداخت 50 درصد ارزش خودرو و بصورت پرداخت های چند مرحله ای انجام  ونهایتا در بازه زمانی 7 روزه ، 30 روزه و 60 روزه تحویل مشتریان می شود .

جمشید حسینی، مدیر عامل نگین خودرو ضمن اعلام بازه زمانی حداکثر دو ماهه برای واریز پیش پرداخت های خودرو جهت ثبت نام اعلام داشت: "در هر مرحله کمتر از 20 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود و همچنین مشتریان می توانند در خرید اعتباری تا سقف 80 میلیون تومان از تسهیلات استفاده نمایند و در بازه های 12 ماهه بدون کارمزد ، 24 و36 ماهه و کارمزد به ترتیب 18 و 21 درصد پرداخت نماید ."

نکته حائز اهمیت فروش اقساطی رقم باز پرداخت ماهیانه مبلغ 5/ 1 میلیون تومان است ؛ عملاً هر ایرانی می تواند با پرداخت این مبلغ یک خودرو اصیل ، صاحب نام و با تکنولوژی روز دنیا تهیه نمایند و امنیت خانواده خود را در جاده های کشور تضمین کند.

یکی از خصوصیات بارز خودرو های رنو، کیفیت واستهلاک پایین است به گونه ایی که این برند پروفروش اروپایی برای خودرو های خود گارانتی 5 ساله در نظر گرفته و مشتری را از هر حیث پشتیبانی میکند، در کنار آن بسته هدیه سرویس رایگان تا 50 هزار کیلومتر جهت این طرح فروش برای خریداران در نظر گرفته شده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش می توانددبه آدرسwww.neginkhodro.com مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    فقط ماهی یک‌و‌نیم میلیون؟!!! چقدر ناچیز و کم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    یک و نیم میلیون چه ناچیز ! واقعا از شما تشکر میکنم که به فکر ما هستید لطف عالی پاینده باد . برو بابا جمش کن
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    تو کشورهای خارجی یک چهارم قیمت خودرو رو اول میدی بقیه قسط با درصد سود کم خودرو هم همون اول بهت میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس