کد خبر 615446
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

تحویل 15 روزه خودروهای رنو داستر اتوماتيك دو دیفرانسیل برای اولین بار، توسط شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران آغاز شده است.

آغاز تحویل 15 روزه خودروهای رنوبه گزارش مشرق، رنو داستر 4*4 تنها خودروی کراس اوور دو دیفرانسیل و اروپائی در بازار کشور است که با کمتر از 115 میلیون تومان می توان خرید.
 
این خودرو در اروپا پرفروش ترین خودروی اقتصادی کراس اوور و با قابلیت آفرود است.
 
موتور 2000 سی سی توان تولید 135 اسب بخار را دارد و با توجه به داشتن گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک، راننده می‌تواند میان وضعیت‌های تک دیفرانسیل 2WD، چهار چرخ متحرک 4WD و اتوماتیک یکی را انتخاب کند.
 
سیستم کنترل پایداری (ESP) و سیستم ترمز مجهز به ABS و EBD و همچنین کروز کنترل و سیستم محدود کننده سرعت، امنیت و سهولت بیشتری را در هنگام سفر برای سرنشینان فراهم می‌کند.

هدیه ویژه خرید نقدی همه محصولات رنو، بیمه بدنه و 50 هزار کیلومتر سرویس رایگان بوده، و از مزایای خرید در شرایط اقساطی، پرداخت چند مرحله ای و وام بدون بهره است.
 
در حال حاضر شرکت نگین خودرو زمان تحویل 15، 30 و 60 روزه را برای فروش مدلهای 2016 و زمان تحویل 90، 120 ، 150 و 180 روزه را برای پیش فروش مدلهای 2017 اختصاص داده است. حداکثر میزان سود در فروش مشارکتی خودروهای 2017 رنو،  28.5 درصد در نظر گرفته شده است.

 اگر به مناطق کوهستانی، جنگلی، برفی و حتی کویری علاقمندید، با رنو داستر 4WD بی شک از سفرتان لذت خواهید برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی وبسایت رسمی شرکت نگین خودرو www.neginkhodro.com مراجعه فرمائید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس