کد خبر 573981
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

با گذشت چند ساعت از وقوع حمله انتحاری خونین به اجتماع داوطلبان عضویت در نیروی پلیس یمن در شهر مکلا واقع در استان حضرموت یمن، گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار بیانیه ای ضمن برعهده گرفتن مسئولیت این حمله عامل آن را نیز معرفی کرد.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت چند ساعت از وقوع حمله انتحاری خونین به اجتماع داوطلبان عضویت در نیروی پلیس یمن در شهر مکلا واقع در استان حضرموت یمن، گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار بیانیه ای ضمن برعهده گرفتن مسئولیت این حمله عامل آن را نیز معرفی کرد.

شناسایی عامل انتحاری خونین امروز یمن+عکس

بنابر این گزارش، در حمله صبح امروز یک عامل انتحاری وابسته به گروه داعش به محل ثبت نام از داوطلبان عضویت در یگان انتظامی وابسته به عبدربه منصور هادی دیکتاتور مستعفی و فراری یمن حداقل 25 نفر کشته و 40 نفر بشدت زخمی شده اند. بخش رسانه ای داعش با انتشار تصویری عال این حمله را "ابوبراء الانصاری" (تبعه یمن) معرفی کرده و بر حملات بیشتر به مراکز نظامی و امنیتی تاکید کرده است. با گذشت یکسال از تجاوز نظامی ائتلاف عاصفه الحزم به رهبری عربستان و با مشارکت امارات، آمریکا، بحرین و پاکستان بخشهای مختلف یمن صخنه گسترش فعالیتهای گروههای تروریستی تکفیر یهمچون داعش و القاعده و گروههای تجزیه طلب شده است.

شناسایی عامل انتحاری خونین امروز یمن+عکس

شناسایی عامل انتحاری خونین امروز یمن+عکس

شناسایی عامل انتحاری خونین امروز یمن+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    موهای وزوزی و دماغ پهن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس