کد خبر 577255
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

شاخه یمن گروه تروریستی تکفیری داعش تصاویری از عامل حمله انتحاری خونین در شهر "ابین" واقع در استان عدن جنوب این کشور منتشر کرده است.

گروه بین الملل مشرق- شاخه یمن گروه تروریستی تکفیری داعش تصاویری از عامل حمله انتحاری خونین در شهر "ابین" واقع در استان عدن جنوب این کشور منتشر کرده است.

انتحاری داعشی هلندی در یمن+عکس

بنابر این گزارش، این فرد "ابوحذیفه الهلندی" تبعه کشور اروپایی هلند است که سه روز پیش در یک حمله انتحاری مقر نیروهای پلیس وابسته به سرلشگر منصور هادی دیکتاتور مستعفی و فراری یمن را هدف قرار داده و دهها کشته و زخمی برجای گذاشته بود. با وجود اینکه گفته می‌شود نیروهای وفادار به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن، کنترل عدن را در دست دارند، ناامنی همچنان در سراسر این استان موج می‌زند.

انتحاری داعشی هلندی در یمن+عکس

یمن افزون بر خشونت گروه‌های تروریستی، به خاطر حملات عربستان سعودی که از ششم فروردین آغاز شده، ناآرام است. یکی از رهبران جنبش حراک جنوبی یمن که مخالف تجاوزگری عربستان به این کشور است، پیش از این گفته بود متجاوزان سعودی با هدف قدرت گرفتن القاعده در استان‌های جنوبی از این گروه حمایت می‌کنند. وی افزود القاعده با تحت کنترل داشتن استان‌های حضرموت، لحج و اَبین و همچنین بخش بزرگی از استان‌های عدن و شبوه، بر حدود 75 درصد از جنوب یمن سیطره یافته است.

انتحاری داعشی هلندی در یمن+عکس

انتحاری داعشی هلندی در یمن+عکس

انتحاری داعشی هلندی در یمن+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس