کد خبر 566368
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

منابع رسانه ای یمنی از استقرار یک سامانه کامل پدافند هوایی "پاتریوت" توسط ارتش عربستان سعودی در شهر مکلا واقع در جنوب یمن خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای یمنی از استقرار یک سامانه کامل پدافند هوایی "پاتریوت" توسط ارتش عربستان سعودی در شهر مکلا واقع در جنوب یمن خبر داده اند.

استقرار پاتریوت در جنوب یمن+عکس

بنابر این گزارش، استقرار این سامانه در حالی است که شهر بندری مکلا طی روزهای اخیر صحنه درگیری میان نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی با عناصر گروه "القاعده شبه جزیره عرب" بوده است. ام‌آی‌ام-۱۰۴ پاتریوت یک سیستم دفاع هوایی موشکی است که توانایی مقابله با موشک‌های بالستیک تاکتیکی،موشک‌های کروز، و هواگردهای دشمن را در تمامی شرایط آب و هوایی و در هر ارتفاعی داراست. ویژگیهای کلیدی سیستم پاتریوت رادار مرکب چندکاره، هدایت تعقیب از طریق موشک و نرم‌افزار مدرن و همچنین عملکرد خودکار گسترده‌است. پاتریوت موشک ضد بالستیک نیروی زمینی ارتش آمریکا و برخی کشورهای وابسته به آن بوده و ماموریت اصلی آن دفاع در مقابل موشک‌های بالستیک است.

استقرار پاتریوت در جنوب یمن+عکس

استقرار پاتریوت در جنوب یمن+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    ارتش يمن و كميته هاي مردمي هر جور شده تكاور بفرستند و اين سامانه را سالم غنيمت بگيرند تا حال آمريكا و عربستان حسابي جا بياد.
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    چشم الآن مي فرستيم امري ديگه باشه؟
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    ای خدا برسون دو سه تا موشک هرمز1 به این بچه های یمن بزنن بترکونن پاتریوت را بخندیم :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس