کد خبر 573702
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های المپیک 2016 ریو پیش بینی کرد که شمار اعضا کاروان اعزامی ایران به این دوره از بازی ها به 150 نفر برسد.

به گزارش مشرق، اصغر رحیمی روز یکشنبه در حاشیه دیدار «آلفونس هرمان» رئیس کنفدراسیون ورزش های المپیکی آلمان با رئیس کمیته ملی المپیک ایران در گفت و گو با خبرنگاران گفت: چنانچه والیبال سهمیه المپیک بگیرد، پیش بینی می شود کاروان ایران با 150 نفر به سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 ریو اعزام شود.

وی همچنین درباره شمار پزشکان اعزامی به برزیل گفت: پزشکان تخصصی رشته های تکواندو، کشتی، وزنه برداری و والیبال در صورت کسب سهمیه اعزام می شوند و به غیر از آن، دو تا سه پزشک و فیزیوتراپ نیز به این فهرست اضافه خواهند شد.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های المپیک 2016 ریو افزود: البته اعزام روانشناس به المپیک ریو هنوز نهایی نشده است.

رحیمی گفت: هفته گذشته با سرمربی تیم ملی تیراندازی ایران جلسه ای برگزار شد و برنامه های او برای موفقیت تیراندازی در المپیک ریو بررسی شد.

وی درباره حضور ناظران رشته های المپیکی افزود: برای رشته های مدال آور، ناظر انتخاب شده است، اما مابقی رشته ها ناظر ندارند.

رحیمی در باره وضعیت کیانوش رستمی ملی پوش وزنه برداری ایران که به صورت جداگانه تمرین می کند، گفت: با علی مرادی رئیس فدراسیون صحبت کردم که وی گفت مشکلی در این زمینه وجود ندارد و همچنین نصرالله دهنوی ناظر کمیته ملی المپیک در وزنه برداری نیز اعلام کرد که جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک 2016 ریو گفت: کیانوش رستمی به صورت انفرادی اما با هدایت و برنامه های سرمربی تیم، تمرینات خود را دنبال می کند و با اتمام اردوی تیم ملی وزنه برداری در اردبیل او دوباره به جمع اردو نشینان در تهران می پیوندد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس