کد خبر 579236
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

وزنه بردار المپیکی ایران با تاکید بر اینکه مشکلی با سرمربی تیم ملی ندارد گفت: با علم روز دنیا تمرین می کنم و استرسی برای مدال آوری در المپیک ندارم.

به گزارش مشرق، در حاشیه مراسم نصب پرچم ۲۰۰ متری آستان امام رضا(ع) در محل کمیته ملی المپیک، کیانوش رستمی در مورد اینکه به طور انفرادی و دور از تیم ملی وزنه برداری تمریناتش را برای المپیک ریو پیگیری می کند و اینکه آیا دلیل این موضوع اختلاف با سجاد انوشیروانی است یا نه، توضیح داد.

وی یادآور شد: من با هیچ کس اختلافی ندارم. مهمترین هدفم تمرین خوب است. با هماهنگی فدراسیون و کادر فنی و موافقت آنها در تهران ماندم تا به صورت انفرادی تمریناتم را دنبال کنم. به خاطر اینکه می خواهم به بهترین شکل تمرین کنم و این هدف مهم من است.

وزنه بردار المپیکی ایران با تاکید دوباره بر اینکه مشکلی با انوشیروانی سرمربی تیم ملی ندارد، گفت: هر روز تمرین ورزشکاران برتر دنیا را رصد می کنم و درواقع همگام با علم روز دنیا تمرین می کنم. به لحاظ علمی و تمرینی تمام آنچه که برای وزنه برداری خوب است را کسب کنم و از آن در تمرینات استفاده کنم.

رستمی در مورد اینکه در جریان المپیک ریو چه کسی وزنه های وی را انتخاب خواهد کرد، گفت: سعی می کنم تا آن زمان به این موضوع فکر نکنم. فعلا به فکر تمرینات هستم. خدا بزرگ است و انشاءالله هرچه خیر باشد پیش می آید.

این وزنه برداری المپیکی با تاکید بر اینکه کسب مدال در المپیک سخت و استرس زا است تصریح کرد: همه ورزشکاران با بهترین آمادگی در المپیک حاضر می شوند تا در هر شرایطی بتوانند مدال بگیرند و به همین جهت رقابت های خود را با استرس برگزار می کنند اما من استرسی ندارم چون می دانم خدا با ما است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس