کد خبر 572836
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۵

گروه‌های تکفیری با ادعای دفاع از ارزش‌های اسلامی، کاملا در مسیر سیاست‌ها، اهداف و منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا در خاورمیانه گام بر‌می‌دارند.

به گزارش مشرق، «حاکم قاسمی»استاد دانشگاه در یادداشتی در شماره امروز روزنامه«جام‌جم» نوشت:

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت یکی از فرماندهان ارشدش به نام مصطفی بدرالدین را در سوریه تائید کرد. برخی علت شهادت این فرمانده را بمباران هوایی هواپیماهای رژیم صهیونیستی و برخی علت آن را انفجار اعلام کرده‌اند.

فرمانده ارشد حزب الله لبنان که به ذوالفقار حزب الله معروف بود برای مبارزه با گروه‌های تکفیری- تروریستی به سوریه رفته بود. مصطفی بدرالدین از جمله فرماندهان حزب الله بود که در لیست ترور رژیم صهیونیستی قرار داشت و موساد، سازمان امنیتی این رژیم نقشه ترور وی را در دستور کار داشت. از این روست که بعد از شهادت وی بلا فاصله گمانه زنی‌ها در باره نقش تل آویو در اقدام برای ترور ذوالفقار حزب الله شکل گرفت و شهادت وی نتیجه عملیات رژیم صهیونیستی اعلام شد. از سوی دیگر یکی از اهداف گروه‌های تکفیری از میان برداشتن این فرمانده موثر از سر راه خود بود. آنچه در این شرایط و با توجه به تحولات سوریه آشکار و مسلم است پیوند منافع گروه‌های تکفیری با منافع رژیم صهیونیستی است. این پیوند به خوبی آشکار می سازد که گرچه گروه‌های تکفیری با عناوینی اسلامی و ادعای دفاع از ارزش‌های اسلامی اقدامات و عملیات خود را به پیش می برند، اما کاملا در مسیر سیاست‌ها، اهداف و منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا در خاورمیانه گام بر می‌دارند و به صورت ابزاری در چارچوب سیاست‌های آنها عمل می کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس