کد خبر 572804
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۹

یک پایگاه خبری ترکیه روز جمعه اعلام کرد که تروریست های مجروح داعش در بیمارستان دولتی 'ارسین آرصلان' در شهرغازی آنتپ در جنوب ترکیه درمان می شوند.

به گزارش مشرق، در این گزارش که در پایگاه خبری «چاغداش سس » منتشر شد به نقل از یکی از پزشکان بیمارستان یاد شده بدون اشاره به نام وی آمده است: چهارعضو گروه تروریستی داعش که اخیرا در مرز ترکیه با سوریه زخمی شده اند، دربیمارستان دولتی غازی آنتپ تحت درمان قرار دارند.

این در حالیست که دو روز پیش « رجب طیب اردوغان » رییس جمهوری ترکیه در سخنرانی خود با تاکید بر مبارزه جدی کشورش با گروه تروریستی تکفیری گفته بود که ارتش ترکیه بیش از 1300 تروریست داعشی را کشته و به این دلیل کشورش پیشتاز عرصه مبارزه به تروریسم به حساب می آید.

به نوشته پایگاه یاد شده، برخی از پزشکان بیمارستان یاد شده که اهل شهرستان مرزی «کیلیس» می باشند و شهرآنها در چند روز گذشته بارها هدف خمپاره از منطقه تحت کنترل داعش در خاک سوریه قرار گرفته و شماری کشته و زخمی شده اند با درمان عناصر تروریستی داعش مخالفت کرده اند.

پایگاه خبری چاغداش سس در این ارتباط عکس یک جوان مجروح را به عنوان داعشی تحت درمان در بیمارستان یاد شده به چاپ رسانده و این خبر در پایگاههای خبری ، سول و پالو نیز بازتاب دارد.

پیشتر احزاب مخالف ترکیه دولت این کشور را به حمایت از داعش و کمک تسلیحاتی و لجستیکی به این گروه متهم کرده بودند.

مقامات ترکیه مدعی هستند که در ماه های اخیر صدها تن از عناصر داعش را کشته و شماری را نیز بازداشت کرده اند.

ترکیه از آغاز بحران سوریه از مخالفان دولت سوریه و معارضان با بشار اسد حمایت کرده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس