از سید بدرالدین به عنوان یکی از مسئولان ارشد امنیتی در گروه حزب‌الله لبنان و جانشین شهید «عماد مغنیه» نام برده شده است.

گروه بین‌الملل مشرقشبکه خبری المیادین دقایقی پیش در خبری فوری از شهادت "سید مصطفی بدرالدین" فرمانده کل شاخه نظامی حزب الله در حمله هوایی بمب افکنهای اسراییلی به فرودگاه نظامی دمشق سوریه خبر داد.

شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده شاخه نظامی حزب الله+عکس

بنابر این گزارش، حمله هوایی به محل استقرار وی در منطقه حاشیه فرودگاه نظامی دمشق صورت گرفته است که طی آن این مقر منهدم و فرمانده شاخه نظامی حزب الله به همراه گروهی از همراهانش به شهادت رسیده است. شهید مصطفی بدرالدین برادر همسر و جانشین سردار شهید "حاج عماد مغنیه" فرمانده شهید شاخه نظامی حزب الله بود. این شهید طی 30 سال گذشته از سوی سازمانهای جاسوسی اسراییل، امریکا و انگلیس تحت تعقیب قرار داشته و بارها از عملیات های ترور جان سالم بدر برده بود. شهید مصطفی بدرالدین فرمانده جهادی حزب‌الله لبنان سال گذشته در دیداری خصوصی به یکی از فعالان رسانه ای لبنان گفته بود : وظیفه من تلاش برای مقابله با تمامی پروژه‌های آنها است و من فعالیت در لبنان یا سوریه یا هر عرصه دیگری را غیر از  رسیدن به شهادت یا در دست گرفتن پرچم پیروزی رها نخواهم کرد.

شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده شاخه نظامی حزب الله+عکس

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای بدون اشاره به نحوه شهادت بدرالدین، خبر شهادت فرمانده کل شاخه نظامی خود در سوریه را اعلام کرد و این ضایعه را تسلیت گفت. شهید مصطفی بدرالدین برادر همسر و جانشین سردار شهید «حاج عماد مغنیه»، فرمانده سابق شاخه نظامی حزب الله بود. وی از سال 1982 هنگامی‌که از زندان کویت آزاد شد و فعالیت جهادی و مبارزاتی خود را در دوایر حساس امنیتی و نظامی مقاومت آغاز کرد، همواره از سوی سازمان‌های جاسوسی اسرائیل، آمریکا و انگلیس تحت تعقیب قرار داشت و بارها از عملیات ترور جان سالم بدر برده بود.

شهادت فرمانده ارشد حزب الله در سوریه/ مصطفی بدرالدین که بود؟ +عکس اختصاصی

سازمان‌های جاسوسی اسرائیل، آمریکا و انگلیس بر این باور بودند که شهید بدرالدین در پس بزرگترین عملیات مقاومت در شناسایی و انهدام شبکه‌های جاسوسی آنها در لبنان و سوریه و بازداشت عوامل آنها در این شبکه‌ها قرار دارد. پس از آن وی به دست داشتن در ترور «رفیق حریری»، نخست وزیر اسبق لبنان متهم و تلاش شد، با معرفی کردن وی به عنوان تروریست، امکان پیگرد او را در هر نقطه از جهان فراهم کنند.


شهادت فرمانده شاخه نظامی حزب الله/ مصطفی بدرالدین که بود؟ +عکس اختصاصی
عکس هایی از دوران جوانی شهید مصطفی بدرالدین جانشین شهید عماد مغنیه


پس از ترور شهید «عماد مغنیه» مسئولیت هدایت و راهبری شاخه نظامی حزب الله را برعهده گرفت. با آغاز بحران سوریه و ورود آن به مرحله نظامی، شهید بدرالدین حضور در این عرصه و مبارزه با گروه‌های تکفیری را وظیفه خود شمرد. وی سال گذشته در دیداری خصوصی به یکی از فعالان رسانه‌ای لبنان گفته بود: «وظیفه من مبارزه با توطئه‌های این کشورهاست و مبارزه در لبنان یا سوریه یا هر جای دیگر جز با در دست گرفتن پرچم پیروزی و با رسیدن به شهادت رها نخواهم کرد».

بیانیه حزب الله درباره شهادت مصطفی‌بدرالدین


در بیانیه حزب‌الله آمده است «مصطفی بدرالدین (ذوالفقار) فرمانده ارشد امروز شهید به لبنان بازگشت در حالی‌که پیکرش در میان پرچم پیروزی قرار دارد.»

این بیانیه افزود «این فرمانده بزرگ در راس نبرد با طرح آمریکایی- صهیونیستی در منطقه بود و در جهاد و رویارویی با گروه‌های تکفیری در سوریه مصمم بود. ذوالفقار که زندگیش مملو از جهاد، اسارت، مجروحیت و موفقیت‌های ویژه بزرگ بود، زندگی‌اش به شهادت ختم شد و به کاروان فرماندهان شهید (رحمت خدا بر آنها باد) و به‌ویژه رفیق و همرزمش، فرمانده شهید حاج «عماد مغنیه پیوست.»

حزب‌الله افزود «مقاومت با فرماندهان (شهید خود)، که همواره زنده هستند و به وجود آنها افتخار و احساس غرور می‌کند،، بزرگ می‌شود. از خداوند متعال می‌خواهیم فرماندهان شهید ما را مشمول رحمت گسترده و نعمت‌های پایدار خود کند.»

مصطفی بدرالدین که بود؟

سید مصطفی بدرالدین معروف به«الیاس صعب» متولد سال ۱۹۶۱ میلادی در منطقه «الغبیری» بود.

وی سابقه و تاریخ گسترده‌ای در حزب‌الله و جایگاه ویژه‌ای در عملیات مقاومت داشت.

از سید بدرالدین به عنوان یکی از مسئولان ارشد امنیتی در گروه حزب‌الله لبنان، و جانشین شهید «عماد مغنیه» نام برده شده است. منابع صهیونیستی می‌گویند احتمالا بدرالدین پس از «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله، نفر دوم در این گروه به شمار می‌رفت.مصطفی بدرالدین برادر همسر عماد مغنیه بود.

واکنش‌ها به ترور مصطفی بدرالدین


الحاج حسن از وزیران کابینه لبنان تاکید کرد: شهید مصطفی بدرالدین زندگی‌اش را در جهاد گذراند و پایانش با شهادت رقم خورد.

بشیر خضر، استاندار بعلبک هرمل لبنان هم گفت این شهیدان رفتند تا ما با عزت و کرامت در سرزمین خود زندگی کنیم.

علی المقداد از نمایندگان پارلمان لبنان هم تصریح کرد شهید مصطفی بدرالدین پیروزی‌های بزرگی را محقق کرد و امروز از روی شادی برایش گریه می‌کنیم.

علی عبدالکریم سفیر سوریه در بیروت گفت من خون شهید بدرالدین را بشارتی برای پیروزی بزرگ می‌دانم، خون این شهید سبب خیزش تمام ملت سوریه می‌شود.


نقش اسرائیل در ترور شهید بدرالدین



روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»‌ در خبری مدعی شد ترور مصطفی بدرالدین فرمانده حزب‌الله کار رژیم صهیونیستی نبوده است.
 
این روزنامه با بیان اینکه گزارشات اولیه حکایت از این داشت که رژیم صهیونیستی یک عملیات مخفی برای ترور وی انجام داده است، نوشته است که اما نشانه‌ها حاکی از آن است که اسرائیل مسئول این کار نبوده است.
 
این در حالی است که اسرائیل و رسانه‌های صهیونیستی معمولا درباره چنین عملیاتی و کشته شدن فرمانده‌های مهم نیروهای مقاومت سکوت می‌کردند اما در این مورد هاآرتص دست داشتن صهیونیست‌ها در این ترور را تکذیب کرده است.
 
تنها دلیل هاآرتص برای رد نقش تل‌آویو در ترور شهید بدرالدین، این است که در بیانیه حزب‌الله رسما به نام رژیم صهیونیستی اشاره نشده است.

زمان تشییع سردار شهید بدرالدین اعلام شد


پیکر سردار شهید مقاومت اسلامی، مصطفی بدر الدین مشهور به "ذوالفقار" در ساعت 17:30 روز جمعه به وقت بیروت، از مقابل تالار حضرت زینب (س) در منطقه غبیری در جنوب پایتخت لبنان با حضور اقشار مختلف مردم و علما تشییع می گردد.
 
پیکر پاک این شهید گرانقدر پس از تشییع به سوی گلزار شهدای مقاومت اسلامی، در جوار سردار بزرگ مقاومت شهید عماد مغنیه به خاک سپرده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 155
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 32
  • علیییییییییییییییییییییی ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    1 1
    حزب الله پیروز است یاد و نامش جاوان باد
  • علیییییییییییییییییییییی ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    1 1
    حزب الله پیروز است یاد و نامش جاوان باد
  • ناشناس ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 1
    حزب الله باید یه جواب دندان شکن به این صهیونیست های کثیف بده وگرنه این ترورها پایانی نداره ، دولت سوریه هم به جای بلوف مفت زدن بهتره یه کم حواسشو جمع کنه و از این تجاوزات هوایی اسرائیل جلوگیری کنه!!!
  • ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 1
    سوری های خائن رو خدا لعنت کنه.قلبم بدرد اومد
  • بهروز ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    1 0
    بگذریم ... چه خبر از اس 400 عمو پوتین ... ؟
  • سعید ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 1
    خون ما به جوش اومده.. طاقت نداریم بخدا.. والله یاد حرفای قمر بنی هاشم افتادم که تو اوج خباثتهای یزیدیان گفت : قلبم از این منافقان به درد امده.. تو را بخدا اجازه بدبد یه بار واسه همیشه بربم و این یزیدیان رو نیست و نابود کنیم.. بهترینای ما دارن شهید میشن ..
  • مهدی ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 1
    گوارای وجودشون شهادت انشالله به زودی جانشین ایشون تعیین میشه اسراییل احمق پیش خودش چی فکرکرده شیربچه های حیدری آرزوی شهادت دارن البته این هم حماسه ایی دیگر ازارتش خاین سوریست که پرازجاسوس ووطن فروشه
  • مهدی ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    گوارای وجودشون شهادت انشالله به زودی جانشین ایشون تعیین میشه اسراییل احمق پیش خودش چی فکرکرده شیربچه های حیدری آرزوی شهادت دارن البته این هم حماسه ایی دیگر ازارتش خاین سوریست که پرازجاسوس ووطن فروشه
  • رضا ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    باز طبق معمول دهها موشک به سمت رژیم صهیونیستی شلیک خواهد شد!
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    خدایا چقدر این روزها خبرهای ناراحت کننده میشنویم اون از خان طومان بعدش سردار ناظری عزیز امروز شهادت ذوالفقار خودت کمکمون کن
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    مثل حزب الله مثل شجره طیبه است این شهید بزرگوار برگ و گل شاخه بودن اصل و ریشه رو میخوایین چه کنین روزی میرسه که پشت دیوار های بیت المقدس گیر میوفتید ومرگ از پس و پیش شما رو تهدید خواهد کرد اون روز باید گوشت تن همدیگه رو بخورید
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    صهیونیست های کثیف و پلید بدانید دست انتقام بلندددددددد است. مطمئن باشید نابود خواهید شد.
  • گمنام ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    جناب آقای زیبــــــــــــــــــــــــــــا کلام!!!!! باز هم ما با اسرائیل مشکلی نداریم؟؟؟؟
  • حسین ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    چگونه پدافنی مثل اس400 اجازه پرواز را بر فراز آسمان دمشق میده جای سئواله!!!
  • سعید ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    خون ما به جوش اومده.. طاقت نداریم بخدا.. والله یاد حرفای قمر بنی هاشم افتادم که تو اوج خباثتهای یزیدیان گفت : قلبم از این منافقان به درد امده.. تو را بخدا اجازه بدبد یه بار واسه همیشه بربم و این یزیدیان رو نیست و نابود کنیم.. بهترینای ما دارن شهید میشن ..
  • رضا ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اینطور که بوش میاد اسراییل گرای رهبران حزب الله رو یا از روسیه میگیره یا عواملی تو خوده ارتش یا سوریه اااا روسیه هرجا منافعش باشه همونسمت میچرخه
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    ای وای ای وای
  • askari ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اگه یه انتقام درست وحسابی گرفته نشه وحشیگری های اسراییل اذامه داره
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    شهادت فرمانده هان ایرانی بعد شهادت تاثیرگذارترین فرماندهان حزب الله ! چه خبره؟ چرا اینقدر بد شد اوضاع؟ چرا یکم ابتکار عمل رو بدست نمیگیریم! بوی جنگ به مشام میرسه..
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    خدا لعنت كنه جاسوسها را حاج قاسم بايد خيلي مواظب باشه خدايا با ما چه مي كني!؟ برسان ياور مظلومان را
  • مهدی ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    عچب اس 400 هائی دارند روس ها! واقعا آیا میشود به اینها اعتماد کرد؟ سوال اینجاست که چگونه این جنگنده های رژیم صهیونیستی از پوشش دفاعی اس400 گذشته و به فرودگاه دمشق حمله کرده اند؟ آیا این نیز خنجر از پشت نیست که متحدان خود را به صهیو نیستها بفروشی؟
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فرمانده شهادتت مبارک
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    بازم اسرائیل لعنتی یکی از عزیزانمونو ازمون گرفت خدا لعنتشون کنه
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    تاکنیک نظامی نیروهای ایرانی در سوریه باید تهاجمی باشد نه تدافعی .با این وضعیت اعتماد به نیروهای کشکورمان مشکل خواه بود.
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام نزدیک است
  • محمد ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    تا وقتی حزب الله عکس العمل مناسبی به این وحشی ها نداشته باشه آش همین آشه
  • مخلوق خدا ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    التماس دعا همنشین پسر فاطمه
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    پس معلوم شد روسیه هم با اسراییل دستشون تو یه کاسه هستش با اون اس چهارصد مزخرفشون
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    بدون هیچ واکنش زبانی انتقام عملی انجام شود /سیاست اسرائیل ترور خیف است که با هر عملیات تروریستی طرف مقابل را از انتقام گیری به شک می اندازد و بعد از مدتی باز تکرار می کند.
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    شهاده المبارکه
  • رضا ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    تو گروه های مقاومت نفوذی هستش باید شناسایی بشه
  • نیما ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    وظیفه ما مبارزه با توطئه‌های این کشورهاست و مبارزه در لبنان یا سوریه یا هر جای دیگر جز با در دست گرفتن پرچم پیروزی و با رسیدن به شهادت رها نخواهم کرد.
  • بنده ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    ... با سلام....................... او هم زیارن حوض کوثر پیوست. آمادگی داریم اما کم,زیاد. وقت آن است یاران گرد هم آیند. کمتر از 25 سال دیگر وقت است. یا حق
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    برای چی بگذریم ملعون؟
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • رضا ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    پس اس 300 و اس 400 روسیه کجاست؟
  • علی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اسراییل از خط قرمز حزب الله عبور کرده. حاج قاسم خودت پاسخی محکم به حرامزادگان صیهیونیست بده. نکته مهم آن که این حمله و آزادی عمل صهیونیست ها در دمشق با چراغ سبز روس های خائن بوده است.متاسفانه در کشور ما مسئولانی هستند که فکر می کنند ما با روس ها اتحاد یا روابط راهبردی داریم.ولی اقدامات اخیر روس ها در سوریه طی دو ماه اخیر کذب این مطلب را ثابت می کند.
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    یاور مهدی عج شهادتت مبارک دوستان اینکه امام در مکه قیام میفرمایند و در عراق حکومت میکنند یک کد است . و باید حالا حالاها شهید بدیم تا: 1-بایستی عراق و عربستان برای حکومت ان حضرت از دست صلیبیها ازاد شود یادتان باشد صلیبیها گفتم . یهود و اسراییل نیز قربانی صلیبیها هستند و دشمن اصلی صلیبیها هستند که دیگران را جلو انداخته اند البته این از گناه صهیونیست های جنایتکار کم نمیکند اسراییل دشمن ماست اما ام الشیطان صلیبیان به سرکردگی امریکا و 5 قدرت بزرگ اروپایی هستند 3- ظهور فقط به فقط با ایجاد سازوکار و سرپل حکومت برای ان حضرت اتفاق می افتد وقت ان رسیده که همه بفکر حکومت و امپراطوری مهدوی باشیم و زمان ان رسیده است 4-امپراطوری مهدوی در بر گیرنده همه تفکرات ازادیخواه اعم از سنی و شیعه و سایر ادیان توحیدی خواهد بود بحق محمد ص وال محمد ص
  • دعا ګوی حزب الله ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    چون عکس العملی بعد از ترور ناجوانمردانه ی این سرداران رشید انجام نشده است دشمن پر رو تر میشود. به اذن خدا پاسخ دندان شکنی به صهیونیستی ها میدهیم مانند زمان شهادت فرمانده های ایرانی و حزب الله در جولان.
  • رسول ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    شهادتت مبارک فرمانده دقیقا پدافند و نیرو هوایی سووریه و رووسیه دارن چکار میکنن روسیه تروریستا رو خوب میزنه اما به هواپیماهای اسراییل که میرسه کاری نداره یک کلام امریکا انگلیس فرانسه المان روسیه همشون دستشون توی یک کاسست و مدافعان رژیم غاصب ، کودک کش و مسلمان کش اسراییل میباشند محور مقاومت باید از شرق و غرب فاصله بگیرد والا هیچ گاه نخواهد توانست به پیروزی های بزرگ دست یابد. مرگ بر استکبار جهانی و جانی(امریکا و اسراییل)
  • مرد پارس ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    این موضوع نشان میدهد که راحت میتوانند هر کسی را در خاک سوریه ترور کنند مثلا رئیس جمهور سوریه- شماها که میگید روسیه فلانه و بهمانه و سامانه اس 400 فوق پیشرفته در سوریه دارد حالا هم بگید روسها عامل خیانت هستند!!! امیدوارم خداوند شرایط بحرانی خاورمیانه را درست کند!!!
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    چطوری ....
  • اهوازی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • نیما ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    خدا به همسر شهید عماد مغنیه صبر بده ... داغ همسر ... داغ پسر ... و حالا هم داغ برادر ...
  • اهوازی ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اس 400 تو لاذقیه هست ... بردش به دمشق نمیرسه پسر خوب
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    طرف بزرگترین جهادش همین کامنت گذاشتن تو سایتاست! بعد نمیفهمه حزب الله شرایطش چه طوره که هم تو سوریه باید باشه هم لبنان هم مقابله با تهدید رژیم صهیونیستی ... بعد اینجا انتقاد میکنه چرا رویکرد مناسب نمیگیره حزب الله!
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    دقت داشته باشید شاید این ترور کار اعراب بوده در تلافی هلاکت اون مزدور سعودی کثیف وحشی "علوش" با توجه به بیانیه حزب الله. هر چند این دو قابل قیاس نیستند ولی خشم عربستان و کشورهای عربستانی را اخیرا ضد حزب الله را شاهد بودیم. کم هم که نفوذی ندارند اعراب در کشورهای عربی و لبنان و سوریه. به احتمال زیاد انتقام چندین ساله ی اعراب بوده اینبار شاید با همکاری رژیم صهیونیستی.
  • بهمئی ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    روش شاد و راهشان ادامه دارد. انشاءالله که نیروهای حزب الله پیروز خواهند شد. مرگ بر اسرائیل جنایت کار.
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    با توجه به قنطار و بدرالدین: f22 تا حالا از s400 دو بر صفر جلو است. البته اگه s400 خودش رو به خواب نزده باشه.
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    نه . کشورهای عربی این کاره نیستند اما اسراییل نشان داده این کاره است و بار اول نیست که چنین اقداماتی انجام د اده . حتی اشکارا هم میگوید که مثلا فلان مسول فلسطینی یا حزب الله را ترور خواهد کرد و باکی ندارد .
  • روح الله ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    شهادت افتخار ابدی است ان شاءالله که اسراییل نیست تا 20 سال دیگه و این بدانید که حق پیروز است به مدد خدا چونخودش گفته
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    باید دمشق را با منجنیق بزنیم و به تلی از خاک تبدیل کنیم
  • مقاوم ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    دشمن تا فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت و من جمله حاج قاسم و نصرالله را ازسر راهش برندارد وارد مرحله بعدی مقابله با ما نمی شود . شهادت ایشان دور از انتظار نبود و خودش هم متوجه شرایط دشوارش بود و همچنان ادامهمی داد شهادت مرگ نیست بی مرگی و جاودانگی است و در نهایت خون افراد شجاع و مخلص است که بر شمشیر پیروز است مراحل سخت کار هنوز باقی است اتفاقاتی که برخی را شاید در خواب هم نبینیم به راستی چند نفر از ما حاضریم اینگونه. که مغنیه و بدرالدینها زندگی کردند زندگی کنیم؟
  • ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    به ما چه اخه
  • سید محمود ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    دشمنان بشریت .امریکا . انگلیس . وسگشان اسراییل بایدبدانند که ماازانها نمیترسیم
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    بیکار تر از تو وجود نداره تو همه پستا همین رو گفتی
  • مسلم ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    شهادت گوارای وجودت سردار خدایا صبر عظیم به خانواده ایشان عطا فرما وتوفیق عمل به راه وارمان شهیدان به ما ارزانی دار مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ بر اسراییل غاصب خونخوار
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام خونین از صهیونیستها باید ایران حزب الله و محور مقاومت بشدت حواب بده به اسراییل دونه دونه دارن فرمادهان را ترور میکنن و ما فقط تهید توخالی و سکوت!
  • محسن ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    وقتی خون های پاکی در ظرف هر وجودی به حد ارزش مندی برای تقدیم به خدا جهت همان نصرت در وقت جوشش خود در رگها می شوند،از بدن بسته به فضای باز وعطر اگین ملکوت پا میگذارند وخداوند شایسته دیگری را در زمین تقدیم ناصرانش می کند. «ولینصُرنَّ الله من ینصره،إن الله لقوی عزیز»
  • ناشناس ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اين اسرائيل ملعون ديگه خيلي خيلي پررو شده، حزب الله بايد اين بار درس عبرتي حسابي به اين كفتار هاي نامرد بدهد، پدر صهيونيست ها را در بياوريد. كلا سه كشور جعلي در خاورميانه هستند كه بايد كتك بدي بخورند تا سر جاي خود بنشينند: عربستان ، اسرائيل و تركيه.
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    روحش شاد
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    هر یکی مون انقد قدرت داره که اینهمه مدت خواب رو از این سگ صهیونیستها بگیره که بخاطر ترور یکی مون 3-4 صبح یک لشگر آدم با کلی سیستم و تجیزات و آدم و برو و بیا و نخواب و تکون نخور و ... بخوان اقدام کنن. ما گله ای به درک واصل میکنیم اونا یه دونه یه دونه!
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    و امروز چه کسی از تکفیریها خوشحال تر است؟
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اهوازی انتقام بشه که چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هی انتقام انتقام انتقام دلت میخواد برو مرز سوریه یا لبنان برو حمله کو اسراییل
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    شهادت گوارای وجود پاکت فرمانده.
  • علی1080 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اینجوری فایده نداره، حزب الله باید همین امروز تل آویو رو بزنه با خاک یکسان کنه
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    الان بشار أسد ميگه حق انتقام در زمان و مكان مناسب ! براي ما محفوظ است !
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    ناشناس آخری اگه به گوگل ارث نگاه کنی میبینی که شعاع اس 400 به دمشق هم میرسه.
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    با هیچی کاری ندارم ! با این سگ های اسرائیلی که میان منفی میدن کار دارم ! شما حرامزاده اید ! همین !
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    صهیونیست ها منتظر باشند................
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    برد اس400 با موشک بسیار دوربرد(40ان6) 400کیلومتره فاصله هوایی لاذقیه تا دمشق کمتر از 300تا هست روسیه جرات درگیری با اسراییلو نداره مشرقم جرات درج این پیامو
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    کجای کاری مومن خود روسیه هم یکی از زیر شاخه های اسراییله برو تاریخشو بخون و نقش ماسون ها و یهودیا رو... چاقو دسته خوشو نمیبره در حالی که براحتی اس400 توانایی هدف قرار دادنو داشت
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اینایی که می نویسن چرا حزب الله انتقام نمیگیره، اگر می گرفت این طور نمی شد، حکایت استخوان در گلو و خار در چشم هستن که نشستن تو خونه های گرم و نرم شون و از مبارزه و جهاد هیچی نمی فهمن. نمی فهمن جنگنده اف 16 که بمب می ریزه یعنی چی، نمی فهمن بچه هات که زیر آوار می مونه و تکه تکه میشه یعنی چی. آخه نامردا شما که یه ذره در راه خدا جهاد نکردید، حالا به حزب اله قهرمان دارید درس می دید؟ درود خدا بر تو ای مصطفی بدرالدین. که وسط میدون مبارزه و جهاد بودی و اف بر کسایی که ندونسته و جهل آمیز حرف می زنن
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
     آیا این نیز خنجر از پشت نیست که متحدان خود را به صهیو نیستها بفروشی
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    چرا هر روز خبر بد میاد از سوریه؟
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    برد اس 400 حدود 500 کیلومتره دمشق سهله تا اسراییل رو پوشش میده..منتظر باشین این روزا اسراییل یه امتیازی به روسیه میده در عوض کمک.
  • اهوازی ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    پس شما بگو ببینم در جداب این ترور چه غلطی میخوای بکنی؟؟؟
  • اهوازی ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • اهوازی ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    روسیه یه جاهایی باج میده به اعراب و اسراییل خان طومان و این یکی
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اول قضیه خان طومان و اتش بس ??
  • علی فتحی ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اسرائیل + آل سعود + داعش + آمریکا + عربهای وهابی خلیج فارس = حرامزادگان عالم
  • باقر ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    نکته ای که کسی بهش توجه نداره اینه که در این حملات چه در مورد عماد مغنیه و چه بدرالدین اگه هدف شهید هم نشه ، شهادتش اعلام میشه. مثلا در مورد بدرالدین با این تاکتیک مسائل و مشکلات دادگاه حریری و پیگردهای بین المللی و خیلی مشکلات دیگه رو میتوان با این تاکتیک رفع کرد. در مورد حاج عماد که اگه این نظر من درست باشه واقعا کار درستی بوده.
  • راهکاره فوری ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اب ورودی به دمشق را مسموم کنید.یا شهر را بوسیله اژدر و کلاشینکوف به تلی از خاک تبدیل کنید.یا توسط پهباد از انها عکس بگیرید و در شبکه های مجازی منتشر کنید تا ابرویشان برود
  • على ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    مگه اس چهارصد نداشتن اينا؟!!
  • فرزانه ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انشاالله به زودی تمام مسلمین متحد میشیم و زمین رو از لوث وجود ابناء الاشرار و ام الفتن پاک میکنیم. قدس و کعبه، کربلا و سامراو کاظمین، سوریه ،یمن ،بحرین همه باید آزاد بشن. در دفاع از حریم اهل البیت ملیت های روی شناسناممون ملاک نیست همه مسلمانیم.ایرانی و افغان،لبنانی و سوری و... هممون نوکرای رسول الله و خاندانشون هستیم. انشاالله در هر کسوتی که هستیم حق نوکری رو بخوبی به جا بیاریم. "آقا سید مصطفی شهادت مبارک"
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    جالبه هیچ کسی به کنایه بودن این پست پی نبرده.؟
  • رضا ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    واقعا می تونه این کن کارو بکنه توانشو داره و این کارو نمی کنه؟
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    چپ و راست فرماندهان و سران حزب الله و سپاه روتو لبنان سوریه و جو لان ترور کردن و فقط جوابشون رجز خونی و شعار بوده.
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    به‌ ما چه ربطی داره
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • ناشناس ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    انتقام
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    لبیک یا حسین
  • تازه مسلمان نروژی ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    خدایا بگذار سوار بر رفرف شهادت تا سدره المنتهی عند ربهم یرزقون به معراج رویم
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    لبیک یا زینب
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    واقعا روسها قابل اعتماد نيستن ! آق پوتين ! إس 400 رو واسه چي بردي سوريه ؟ اينجوري كه شما روسها رفتار ميكنين وإختيار S400 و شليك كردن آن با خودتونه نگهداشتن إس ٤٠٠ در سوريه بيفايده است ونشان از دغل بازي شما ها داره ! شايدم اين إس ٤٠٠ هاتون اون توانائي مورد ادعاي شما داره !! درمورد تحويل إس ٣٠٠ به ايران واون بازيگريتان در تحويل به موقع هم باعث ميشه اعتماد جهانيتون رو از دست بدين ! مطمئن باشيد ناتو به رهبري امريكائيها ازهر جهت روسيه رو در محاصره قرار ميده وروس ورئيس پوتين رو تو قفس اسير ميكنه ! سوريه و موقعيت استراتژيكش يمن وتنگهء باب المندب داراي اهميت جهاني ازدستتون ميره ! اين همه اهميتي كه به چين وهند ميدين يقينا براتون بيفايده خواهد بود وتكنولوژي موشكي وهواپيماهاي جنگنده تون رو هم به آمريكائيها ميفروشند ! كي ميخواين سر عقل بياين و دوست از دشمن رو تشخيص بدين ؟ تاكي ميخواين تابع نصيحتهاورهنمود هاي نيكولو ماكياولي باشين ؟!!!!
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اسراییل f22 نداره. به احتمال زیاد پدافند s400 آگاهانه واکنشی نشان نداده . دلیلش را هم از دوستان روس بپرسید
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    ممنون که اسم روسیه را نیاوردی
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    چرا این همه بی دقتی در امور امنیتی که باعث از بین رفتن چنین سرما یه های بشود؟؟؟؟؟
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    من تقریبا" یکماه پیش عراق بودم نزدیک به 6 شهید آوردن حرم امام علی برای زیارت آخر ، که برای حزب الله بود.
  • محمد محسن ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    هاآرتض گفت که کار ما نبود. جنگنده ها اسرائیلی بودن درسته ولی که به اون ها گفت که کجا را بمباران کنند؟ در ماجرای عماد مغنیه کار سازمان جاسوسی عربستان بود.
  • کارلوس ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اگر موقع ترور عماد مغنیه، انتقام سختی از جهودا می گرفتید و کار را به آینده نامعلوم نمی سپاردید، الان بدرالدین را هم ترور نمی کردند ...
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    ناشناس ، بهتره بگی " به من چه!" نه به ما چه....جمع نزن خودتو.....برو همون هواتو بخور
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    عشقست S-400 را............ تا به امروز این پدافند فقط مگس و پشه رهگیری کرده.......... د, همینه که اوون آمریکا هرروز داره به مرز روسیه نزدیکتر میشه. حالا هی روسیه پشت متحدین خالی بکنه, بالاخره نوبت تجزیه روسیه هم سر می رسه سر این معامله های کثیف و خیانت به متحدین.
  • ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    دقیقا پدافند فرودگاه دمشق چیکار میکنه؟
  • جنوبی ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    جواب هر هایی هویه. فقط انتقام اونم در اسرع وقت.
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    زمانی که یگ گروه تروریست معرفی می گردد در واقع یک زمینه چینی برای اقدامات بعدی است که با فراغ بال بیشتر از گذشته دست به ترور بزنند چون افکار عمومی نسبت بکلمه تروریست حساس هستندوتوجیه کننده ترورها هستند
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    تکه به کشوری چون روسیه بارها و بارها ناپایدار بوده چه زمان مدودف چه الان ببینید در سوریه چه طور دارن ایران و غرب رو بازی می دن...
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    سلام خدا بر شهیدان وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ 56 - سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ (243) ترجمه به نثر: و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    یا زهرا سلام الله علیها
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • مرتضیsk ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    چرا هیچ عکس العمل جهانی به این نقض حاکمیت سوریه داده نمیشه ! حالا اگه فرض محال یه فرمانده اسراییلی تو اردن یا مصر ، حزب الله ترور کنه آیا همین سکوت هست ؟ 60تا قطع نامه صادر میکنن تازه دارایی های ایران هم مصادره میکنن ،حالا بماند واکنش برخی غربگراهای داخلی
  • ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    امروز رفتیم مسجد امام مجتبی بیروت فاتحه خوانی دیگر از بیروت رفتیم بعد از ظهر توفیق نشد تو تشیع جنازه این شهید شرکت کنیم سر قبر عماد و فرزند شهیدش هم رفته بودیم صبح صحبت این بود که همسر عماد خواهر این شهید است و بلا تشبیه مانند حضرت زینب مصیبت کشیده است شهادت شوهر شهادت فرزند و الان هم شهادت برادر بهشت را به بها بدهند به بهانه ندهند
  • ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • دیوانه زنجیری ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    بیا اسایشگاه جونم کی تورا رها کرد
  • ندا ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    حزب الله بايد از اسراييل نجس انتقام بگيردانشالله
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    حزب‌الله لبنان: «حمله تکفیری‌ها»، عامل مرگ بدرالدین
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    اصلاً حمله و ترور کار هواپیما نبوده که محل را با خمپاره و توپخانه زمینی زده اند فوراً رفتی سر ایراد رگفتن از اس 400 ؟
  • امیر ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    درود بر حزب الله که باید اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس