به فاصله 48 ساعت از ادعای رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه مبنی بر مبارزه جدی این کشور با گروه تروریستی تکفیری داعش، تصاویری از درمان تروریستهای مجروح شده در بیمارستانهای دولتی ترکیه منتشر شده است.

گروه بین الملل مشرق- به فاصله 48 ساعت از ادعای رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه مبنی بر مبارزه جدی این کشور با گروه تروریستی تکفیری داعش، تصاویری از درمان تروریستهای مجروح شده در بیمارستانهای دولتی ترکیه منتشر شده است.

درمان زخمی های داعش در بیمارستانهای ترکیه+عکس

بنابر این گزارش، اردوغان دو روز پیش در یک گردهمایی مسئولان دولتی مدعی شده بود که ارتش ترکیه بیش از 1500 تروریست داعشی را کشته و به این دلیل کشورش پیشتاز عرصه مبارزه به تروریسم بحساب می آید! در تصاویر منتشر شده از سوی کارکنان بیمارستان "ارسین ارسلان" واقع در شهر غازی عنتاب جنوب ترکیه مراحل درمانی یک تروریست تکفیری عضو داعش بنام "بیجار فرهاد" متولد 1993 میلادی تبعه کشور افغانستان و 3 تروریست دیگر از اتباع کشورهای عربستان سعودی، چچن و تونس به نمایش درآمده است. منبع انتشار این عکسها تاکید کرد که کارکنان و پزشکان این بیمارستان حاضر به درمان تروریستهای مجروح داعش نبوده و تحت فشار و تهدید نیروهای امنیتی ترکیه مجبور به این کار شده اند.

درمان زخمی های داعش در بیمارستانهای ترکیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس