کد خبر 571835
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

بزرگ‌ترین تولید کننده حافظه دنیا، ظرف همین هفته حتی از قبل هم بزرگ‌تر می شود. وسترن دیجیتال اعلام کرده است تمام دشواری های مقرراتی که سد راه برنامه شان برای خرید سندیسک قرار گرفته بود را برطرف کرده است.

 به گزارش مشرق، شرکت مذکور حالا در ازای ۱۹ میلیارد دلار ناقابل می‌تواند سندیسک و سهم قابل توجه آن از بازار SSDها را به عنوان دارایی مطلق خود معرفی کند.

سندیسک ممکن است بیشتر با کارت های حافظه و مموری های USB شناخته شود، اما مدتی است تلاش دارد در عرصه تولید هارد درایو لپتاپ نیز توسعه پیدا کند و به عنوان تهیه کننده ی اصلی قطعات حافظه Apple و Nvidia نیز مشغول بوده است. لازم به یادآوری است که مؤسس سندیسک در سال ۲۰۱۴، به خاطر ایجاد انقلابی در صنعت حافظه‌های فلش مورد تقدیر رئیس جمهور آمریکا باراک اوباما قرار گرفت.
 
مقر اصلی هر دوی این شرکت ها در کالیفرنیا واقع شده است، اما بیانیه نهایی اخیر از وزارت بازرگانی چین نشأت می گیرد. مدیرعامل سندیسک، سانجای مهروتا طی بیانیه ای گفته است شرکتش مشتاقانه به دنبال این است که با تبدیل شدن به شرکت اول دنیا در زمینه حافظه، به موفقیت وسترن دیجیتال کمک کند». این قرارداد در روز ۱۲ ماه می (فردا) به صورت رسمی منعقد خواهد شد

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس