کد خبر 571075
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

رئیس پلیس راهور تهران گفت:گشت های شکار شبانه پلیس راهور برای برخورد با تخلفات شبانه در بزرگراههای تهران مستقر هستند.

به گزارش مشرق، سردار تیمور حسینی با اشاره به برخی تخلفات شبانه در بزرگراه های تهران گفت: برخی از رانندگان متخلف شب ها را زمانی برای ارتکاب تخلفات حادثه ساز سرعت،سبقت و حرکات مخاطره آمیز می دانند و به همین دلیل فکر می کنند بزرگراهها جولانگاه تخلفات آنها است.  
 
وی ادامه داد:گشت های شکار نامحسوس پلیس بزرگراه در تمامی بزرگراههای تهران حضور دارند و شب ها نیز این گشت ها و تیم های کنترلی با تخلفات رانندگان برخورد می کنند.  
 
به گفته رئیس پلیس راهور تهران، سرعت و حرکات مخاطره آمیز خط قرمز پلیس راهور تهران است و خلوتی شبانه بزرگراهها دلیلی بر ارتکاب این جرایم نیست.  
 
حسینی از برخورد با دور دور شبانه خبر داد و گفت: طرح برخورد با خودروهای مزاحم که اقدام به دور دور می کنند، تعطیل شدنی نیست و هر شب گشت های محسوس و نامحسوس پلیس با متخلفان برخورد می کنند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مصطفی ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    0 0
    راستی از قاچاق مواد چه خبر ؟ از قاچاق اجناس تقلبی؟ از داعشی که می خواست وارد ایران بشه؟ از دستورات زمین مانده رهبری ؟ از اراذلی که آسایش مردم رو گرفته بودن ؟ راستی تا یادم نرفته از ترافیک چه خبر ؟ از دودی که داره مردم رو خفه می کنه ؟ از خودرو هایی که قرار بود دیگه پلاک نشه؟ از وسایل نقلیه غیر استاندارد چه خبر ؟ هنوز پلاک میشن؟ من دیگه حرفی برای گفتن ندارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس