کد خبر 575502
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

رئیس پلیس راهور تهران گفت: روحانیون در ماه مبارک مضان در مساجد تلاششان را برای اصلاح سبک زندگی در حوزه ترافیک انجام می دهند.

به گزارش مشرق، سردار تیمور حسینی با  اشاره به عقد تفاهم نامه همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی تهران، اظهار داشت: هدف از امضای این تفاهم نامه بهره گیری از مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان به منظور اصلاح فرهنگ رانندگی شهروندان تهرانی است.
 
وی ادامه داد: مبلغان دینی به منظور تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان به سراسر کشور اعزام می شوند و در شهر تهران نیز این مبلغان در مساجد شهر حاضر می شوند. هدف ما این است که با استفاده از این مبلغان و موضوعات فقهی و فرهنگی، بحث ترافیکی و رانندگی را از زبان روحانیون برای مردم بیان کنیم.
 
به گفته رئیس پلیس تهران مقام معظم رهبری اعلام کردند که باید تمام تلاش ها انجام شود تا حوادث ترافیکی به حداقل ممکن برسد و رفتار رانندگی اصلاح شود به همین منظور فکر می کنیم با بهره گیری از مبلغان می توان سبک زندگی مردم در حوزه رانندگی را اصلاح کرد.
 
حسینی در پایان گفت: به زودی کارگاه آموزشی طلاب توسط پلیس برگزار می شود تا دغدغه هایمان را به آنها منتقل کرده و از ظرفیت آنها در ایام تبلیغ به منظور کاهش حوادث و تلفات رانندگی و اصلاح سبک رانندگی استفاده کنیم.
 
این تفاهم نامه صبح امروز در مرکز پلیس راهور به امضا رسید.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس