کد خبر 569055
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

شریعت یار گفت: در سال 1394 ، بیش از 11 هزار پرونده با موضوع ایراد صدمه بدنی غیر عمدی بر اثر تصادف رانندگی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تشکیل شده که روزانه بیش از 30 پرونده در خصوص تصادفات در دادسرای مشهد تشکیل می‌شود.

به گزارش مشرق، شریعت یار با شاره به ضرورت نظارت و پیشگیری از سرعت غیرمجاز خودروها گفت: یکی از عوامل مهم در تصادفات درون شهری سرعت غیرمجاز است که در این راستا کمیته بررسی رفتارهای رانندگان پر خطر در سطح معابر شهر مشهد از سال 1393 بر این روند نظارت دارد، به طوری که رانندگانی که در طول یک دوره زمانی با سرعت های نامتعارف رانندگی کنند و این تخلف ر را به دفعات تکرار کنند توسط دوربین های نظارت تصویری سازمان حمل نقل و ترافیک شهرداری مشهد کنترل خواهند شد.
 
وی ادامه داد: با صدور دستور قضایی خودرو این افراد توقیف و رانندگان  این خودروها به پلیس راهور معرفی می‌شوند.
 
شریعت یار افزود: در سال 1394 ، بیش از 11 هزار پرونده با موضوع  ایراد صدمه بدنی غیر عمدی بر اثر تصادف رانندگی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تشکیل شده است که به عبارتی می‌توان گفت روزانه بیش از 30 پرونده در خصوص تصادفات در دادسرای مشهد تشکیل می‌شود.
 
وی تصریح کرد: هرچند با توجه به اقدامات انجام شده در کارگروه پیشگیری از تصادفات ، شاهد کاهش ورودی پرونده تصادفات به دادسرای مشهد بوده ایم اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
 
شریعت یار در پایان خاطرنشان کرد: انشاءالله با همکاری و همراهی دستگاههای دولتی و غیردولتی و با تهیه و تدوین طرح جامع پیشگیری از تصادفات شاهد پیشگیری و کاهش تصادفات رانندگی باشیم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس