کد خبر 569954
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

با گذشت 5 روز از کشته شدن نخستین نظامی آمریکایی عضو ائتلاف ضد داعش در عراق، شنبه (دیروز)، کشته شدن دومین سرباز آمریکایی نیز تایید شد.

 به گزارش مشرق، فرماندهی نیروهای مشترک آمریکایی در عراق، از کشته شدن دومین سرباز خود در یک ماموریت غیر جنگی خبر داد.

این فرماندهی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که دومین سرباز آمریکایی عضو ائتلاف ضد داعش در عراق، بر اثر جراحت کشته شده است. در این بیانیه به جزئیاتی درباره زمان، مکان و نحوه زخمی شدن این سرباز اشاره نشده است.

 پایگاه خبری عراقی «المدار»  نیوز» نوشت: با کشته شدن، این نظامی، شمار کشته‌های سربازان آمریکایی طی یک تنها هفته گذشته به 2 نفر رسید.

در تاریخ 5 می جاری نیز، دو روز پس از انتشار خبر کشته شدن نخستین سرباز آمریکایی در نزدیکی اربیل، سخنگوی نیروهای ائتلاف آمریکایی در عراق طی یک کنفرانس خبری در مقر سفارت آمریکا در بغداد، خبر کشته شدن این سرباز در نبرد با داعش در «تلسقف» را تایید کرد.

وزارت دفاع آمریکا نیز با انتشار بیانیه‌ای با تایید خبر کشته شدن این سرباز گفت که او در ساعت نه و سی دقیقه بامداد 3 می به وقت محلی کشته شده است.

یکی از فرماندهان نظامی پیشمرگه‌های کرد نیز به خبرگزاری فرانسه گفت که داعش در شهر کوچک و مسیحی‌نشین «تلسقف» در 28کیلومتری موصل این نظامی آمریکایی را کشته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس