کد خبر 570010
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

عناصر داعش با استفاده از حملات خمپاره‌ای در ریف شمالی حلب توانستند شهرک «دودیان» در این منطقه را از تروریست های موسوم به «معارض» بگیرند.

 به گزارش مشرق، گروه تروریستی داعش همچنان به حملات خود به ریف شمالی «حلب» ادامه می‌دهد.

وبگاه خبری «آرا» به نقل از «صالح الزین» یکی از سرکرده‌های تروریست‌های موسوم به «معارض» در این منطقه گزارش داد که تروریست‌های داعش توانسته‌اند شهرک «دودیان» را که تحت تصرف معارضان بود اشغال کنند.

به گزارش این سرکرده، تروریست‌های داعش پس از عقب‌نشینی معارضان در نتیجه حملات خمپاره‌ای گسترده و خودروهای بمب‌گذاری شده دودیان را اشغال کردند.

به گفته وی، عناصر داعش در شهرک‌های «حرجلة و حور کلیس» قصد دور زدن معارضان را داشتند که عناصر گروه «الحمزه» با داعشی‌ها درگیر شده که در جریان آن 20 داعشی کشته و زخمی شدند.

تروریست های داعش چندی پیش شهرک «الراعی» را که یکی از مهمترین مناطق شمال حلب به شمار می‌رود اشغال کرده بودند.

گروه‌های تروریستی حاضر در سوریه مدتهاست که با یکدیگر درگیر هستند. در همین راستا گروه «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» امروز یکشنبه خبر داد که در اردوگاه «یرموک» واقع در جنوب دمشق تروریست‌های داعش با عناصر «جبهه النصره» درگیر هستند که این مسئله به کشته و زخمی شدن شماری از عناصر دو گروه منجر شده است.

از سوی دیگر، دیده‌بان همچنین گزارش داد عناصر گروه‌های تروریستی «جیش الاسلام» و «فیلق الرحمن» در «غوطه شرقی» نیز با هم درگیر هستند که در جریان عناصر جیش الاسلام شهرک «مدیرا» واقع در این منطقه را از فیلق الرحمن گرفت.

بنا بر این گزارش، تروریست‌های جیش الاسلام همچنین 50 عنصر فیلق الرحمن را در این منطقه به اسارت گرفتند و درگیری میان آنها شمار زیادی کشته و زخمی بر جا گذاشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Ali ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    چه خر تو خريه سوريه... آقا اونجا چى خبره؟؟؟
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    وجود این حوادث نشان دهنده ان است که خیالشان از حمله ارتش سوریه راحت است .
  • منصوریار ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    سلام ودرود به شما رزمندگان عشق وایثار خداوند یارونگهدارتان که درراه نهضت عاشورایی دورنگاء داشتن دشمنان از این مرز بوم دورازوطن آنقدرازخودگذشتگی وجانفشانی می کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس