کد خبر 569902
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به موازات گسترش درگیری ها در اطراف شهرک خان طومان واقع در حاشیه جنوب غربی شهر حلب میان رزمندگان ارتش و مدافعان حرم با ائتلاف جیش الفتح (القاعده و ارتش آزاد)، منابع رسانه ای از هلاکت فرمانده میدانی تونسی تبار القاعده در این منطقه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- به موازات گسترش درگیری ها در اطراف شهرک خان طومان واقع در حاشیه جنوب غربی شهر حلب میان رزمندگان ارتش و مدافعان حرم با ائتلاف جیش الفتح (القاعده و ارتش آزاد)، منابع رسانه ای از هلاکت فرمانده میدانی تونسی تبار القاعده در این منطقه خبر داده اند.

هلاکت فرماده تونسی القاعده در خان طومان+عکس

بنابر این گزارش، "ایمن التونسی" فرمانده گروه حندالاقصی" در عملیات هجومی به منطقه خان طومان حلب بود که به اشغال آن از سوی تروریستهای تکفیری منجر شده است. وی همزمان با آغاز بحران در سوریه در سال 2011 از تونس به ترکیه و از آنجا به مناطق شمالی استان حلب سوریه وارد شده و مسئولیهای مختلفی در سازمان رزم القاعده در این کشور بر عهده داشته است. حملات تروریستهای تکفیری به خان طومان در حالی به وقوع پیوست که سازمان ملل از اجرای مرحله دوم آتش بس در جبهه های مختلف سوریه با حمایت دولت این کشور و روسیه وآمریکا خبر داده بود.

هلاکت فرماده تونسی القاعده در خان طومان+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    القاعده هم جزو اتش بس هستند؟پس چرا انها را بمباران نمی کنه روسیه؟
  • مرتضی ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    بیاری خداوند تبارک وتعالی یکی یکی بدرک واصل کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس