کد خبر 570095
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

منابع سوری از درگیری‌های شدید در اطراف خان‌طومان میان ارتش سوریه و تروریست‌های تکفیری و همچنین تشدید جنگ میان داعش و جبهه النصره در حومه دمشق خبر می‌دهند.

 به گزارش مشرق، اطراف میدان الهیل در حومه تدمر شاهد درگیری‌های شدیدی میان نیروهای ارتش سوریه و تروریست‌های داعشی است. همزمان جنگنده‌های ارتش، مواضع و خطوط کمک‌رسانی تکفیری‌ها در اطراف میادین نفتی جزل و شاعر و جنوب کاخ الحیر و ایستگاه سوم در منتهی‌الیه شرق استان حمص را بمباران کردند که در نتیجه آن خسارت‌ها و تلفات سنگین به آنها وارد شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین شماری از تروریست‌های داعشی از ملیت‌های عربی و غیرسوری را در جریان نبردهای شدید با آنها در امتداد میدان الهیل و اطراف آن در حومه شهر تدمر به هلاکت رساندند و چندین خودروی مجهز به تیربار آنها نیز منهدم شد.

خبرنگار همچنین از تشدید درگیری‌ها میان تروریست‌های داعشی و جبهه النصره در اطراف اردوگاه الیرموک در جنوب دمشق پس از پیشروی النصره و سیطره آن بر چندین خیابان و نقطه در داخل اردوگاه آوارگان فلسطینی خبر داده است، ده‌ها تروریست از دو طرف در این درگیری‌ها به هلاکت رسیده‌اند.

خبر دیگر این‌که نیروهای ارتش سوریه یک تانک متعلق به گروه‌های تروریستی را در اطراف شهرک خان طومان در حومه جنوبی حلب منهدم کردند، المیادین هم از درگیری‌ها میان ارتش سوریه و تروریست‌‌های تکفیری در اطراف خان طومان خبر داده است.

شهرک‌های کفریا و الفوعه در حومه شمالی ادلب که همچنان در محاصره گروه‌های تروریستی تکفیری قرار دارد بار دیگر هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای این گروه‌ها قرار گرفتند.

جنگنده‌های ارتش هم مواضع تکفیری‌ها را در بنش بمباران کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    مرگ بر آمریکا و همه متحدان و همپیمانان و همکاران و مزدوران و حامیان و دوستانش لعنت بر آمریکا و همه متحدان و همپیمانان و همکاران و مزدوران و حامیان و دوستانش
  • امین ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    این تکفیری ها جولان میدهند ولی ریسمان از نازکی پاره میشود وو ظلم از کلفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس