کد خبر 569801
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

در ادامه درگیری های داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری در منطقه حاشیه شمالی حلب و در مجاورت مرز با ترکیه شب گذشته تروریستهای تکفیری داعش 5 تن از عناصر گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد را به اسارت خود درآورده اند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری های داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری در منطقه حاشیه شمالی حلب و در مجاورت مرز با ترکیه شب گذشته تروریستهای تکفیری داعش 5 تن از عناصر گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد را به اسارت خود درآورده اند.

اسارت 5 تروریست ارتش آزاد بدست داعش+عکس

بنابر این گزارش، کانون این درگیری ها در اطراف روستاهای "دلحه و دودیان" نزدیک مرز استان حلب سوریه با ترکیه قرار دارد که طی آنها تروریستهای داعش پس از درگیری ها سنگین علی رغم حمایتهای گسترده هواپیماهای بمب افکن آمریکایی و توپخانه ارتش ترکیه از گروههای رقیب، کنترل آن را بدست گرفتند. طی دو ما اخیر کنترل این روستا 15 بار میان داشع و گروههای رقیب آن دست به دست شده است. در این عملیات 5 تن از شبه نظامیان گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد از یگان "حرکت نورالدین زنگی" به اسارت داعش در آمده اند و این گروه در رسانه های خود از ذبح قریب الوقوع آنها در برابر دوربینها خبر داده است.

اسارت 5 تروریست ارتش آزاد بدست داعش+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس