کد خبر 570348
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۶

رسانه های وابسته به گروه تروریستی تکفیری القاعده با انتشار یک ویدئو مدعی شدند که ارتش سوریه در حال پمپاژ گسترده آب به منطقه جوبر در حاشیه شرقی شهر دمشق پایتخت است.

گروه بین الملل مشرق- رسانه های وابسته به گروه تروریستی تکفیری القاعده با انتشار یک ویدئو مدعی شدند که ارتش سوریه در حال پمپاژ گسترده آب به منطقه جوبر در حاشیه شرقی شهر دمشق پایتخت است.

فیلم/ارتش سوریه جوبر را به آب بست

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده برخی از خیابانهای شهرک جوبر به نمایش در آمده که در حال غرق شدن در آب می باشد. یک منبع نزدیک به ارتش سوریه با اشاره به اشغال 4 ساله منطقه جوبر از سوی تروریستهای تکفیری و تعبیه صدها تونل عمیق در زیر آن برای تردد، نقل و انتقال سلاح و انهدام ساختمانهای مسکونی با مواد منفجره، فرماندهان نظامی تصمیم گرفتند تا برای غرق کردن و تخریب شبکه تونلهای مذکور از پمپاژ آب بهره گیرند. لازم به ذکر است که تروریستهای تکفیری ماهها پیش از آغاز بحران در سوریه شبکه ای از تونلها میان مناطق مختلف شهرک جوبر حفر کرده و آن را به تجهیزات روشنایی، تهویه مطبوع و اتاقهای استرحات و انبارهای مهمات مجهز کرده بودند. جوبر دروازه شرقی شهر دمشق بوده که منطقه غوطه شرقی را به محلات مرکزی پایتخت متصل می سازد.

{$sepehr_media_1527199_400_300}

فیلم/ارتش سوریه جوبر را به آب بست

فیلم/ارتش سوریه جوبر را به آب بست

فیلم/ارتش سوریه جوبر را به آب بست

فیلم/ارتش سوریه جوبر را به آب بست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    عجب طرحی... آب بریزید روشون تا مثل موشهای فاضلاب توی همون تونلهای خودشون دفن بشن و حتی جنازشون هم روی زمین نباشه... هزینه زیادی هم نداره...
  • محمد ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    بجای ریختن آب درتونلها باریختن مازوت وآتش زدن فرست فرارواستفاده مجددازطرف تروریستها رابگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس