کد خبر 569335
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

منابع فلسطینی گزارش دادند که شب گذشته در نتیجه آتش سوزی در منزل یک فلسطینی در اردوگاه الشاطئ واقع در غرب غزه، ۳ کودک کشته شدند.

 به گزارش مشرق، به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، شب گذشته منزل یک شهروند فلسطینی در اردوگاه آوارگان الشاطئ دچار حریق شد و در جریان آن 3 کودک کشته و 4 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، خودروهای اطفاء حریق و امدادرسانی سریعا در مکان حادثه حاضر شدند و مادر خانواده و یک کودک دیگر که به شدت زخمی شده بودند به بیمارستان الشفاء منتقل شدند.

سه کودکی که در آتش سوختند عبارتند از یسرا، رهف و ناصر محمد ابو هندی که سن هر سه نفر آنها بین یکسال و 4 سال بود. تیم دفاع شهری اعلام کرد که آتش سوزی ناشی از نشت گاز خانگی بوده است.

در همین رابطه «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت تمامی کسانی که در محاصره نوار غزه دست دارند، مسئول کشته شدن کودکان خانواده الهندی هستند و این حادثه زنگ خطری برای تکرار این حوادث دردناک به خصوص در سایه قطع مستمر برق است.

وی تصریح کرد که استفاده شهروندان از وسایل جایگزین برق طی سال‌های اخیر باعث قربانی شدن ده‌ها نفر شده است و قضیه برق به کابوسی برای خانواده‌های فلسطینی ساکن غزه تبدیل شده و خواب و آرامش را از آنها گرفته است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس