کد خبر 569101
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به اینکه اکنون زمان مقابله با سیاست های رژیم صهیونیستی در قدس است گفت: حماس خواستار جنگ جدید نیست اما اجازه نخواهد داد اشغالگران در مرزهای نوار غزه منطقه حائل ایجاد کنند.

 به گزارش مشرق، به نقل از منابع فلسطینی، اسماعیل هنیه، نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز جمعه طی سخنانی در مسجدی در دیربلح گفت: ما خواستار جنگی جدید نیستیم ولی اجازه این تاخت و تازها و تحمیل شرایط از سوی رژیم اشغالگر و ادامه محاصره غزه را نمی دهیم. مرزهای ما امروز شاهد درگیری با صهیونیست ها است زیرا آنها در عمق 100 تا 150 متری مرزهای ها با هدف یافتن تونل های مقاومت این منطقه را مورد تجاوز قرار داده است.

اسماعیل هنیه با اشاره به توافقات آتش بس سال 2014 گفت: ما پیام های متعددی را از طریق میانجی های حاضر به صهیونیست ها رسانده ایم که مقاومت اجازه نخواهد داد در داخل غزه، معادله جدیدی علیه مقاومت به آن تحمیل شود و اجازه نمی دهیم منطقه حائل در مرزهای ما ایجاد شود ضمن اینکه اینها در توافقات سال 2014 پس از جنگ 51 روزه وجود دارد.

وی در سخنانش اشاره کرد در تماس مستمر با مصر، قطر، ترکیه و ملادینوف، فرستاده سازمان ملل هستند تا به تجاوزات اشغالگران پایان دهند.

اسماعیل هنیه در سخنان خود با اشاره به اظهارات مقامات تشکیلات خودگردان در مورد کاهش روابط و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی گفت دیدگاه ما در این مورد کاملا واضح و روشن است اما امیدواریم این امر واقعیت داشته باشد و ما شاهد نشانه های آن در واقعیت باشیم.

گفتنی است رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته مناطق مرزی نوار غزه را با توپخانه خود هدف قرار داده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس