موسسه فرهنگی تسنیم به عنوان نماینده چند ناشر کشور ترکیه با ترجمه کتاب هایی چون «شرح اسم» و «آن بیست و سه نفر» به تهران آمده است.

به گزارش مشرق، موسسه علمی فرهنگی کوثر به عنوان نماینده ناشران کشور ترکیه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

این ناشر که کتاب های چند ناشر دیگر از جمله «کوثر»، «قلندر»، «چهار درب» و«عصر» را در غرفه خود در بخش بین الملل به مخاطبان معرفی می کند. این ناشر با بیش از 250 کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده است.

ترجمه ترکی استانبولی زندگینامه رهبر انقلاب در شهر آفتاب +عکس
«آن بیست و سه نفر» و «لشگر خوبان»

از جمله کتب جالب توجهی که در غرفه این ناشر ترکیه ای دیده می شود می توان به ترجمه کتاب های «آن بیست و سه نفر»، «شرح اسم»، «عصر ظهور»، «آنک آن یتیم نظر کرده»، «ترجمه تفسیر المیزان«، «تحف العقول»، «نهج البلاغه»، «استفتائات رهبر معظم انقلاب اسلامی»، «لشگر خوبان»، «رساله امام خمینی(ره)«، «انسان 250 ساله»، «شب های پیشاور» و ... به زبان ترکی استانبولی اشاره کرد.

ترجمه ترکی استانبولی زندگینامه رهبر انقلاب در شهر آفتاب +عکس
دو طرح جلد متفاوت از کتاب «شرح اسم» با ترجمه ترکی

همچنین فیلم های «مختارنامه»، «بایکوت»، «امام علی(ع)» و ... به زبان ترکیه ای نیز از دیگر محصولات این ناشر ترکیه ای بود که به مخاطبان خود در بخش بین الملل معرفی می شد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 اردیبهشت از ساعت 10 الی 20 آغاز به کار کرده و تا 20 اردیبهشت در «شهر آفتاب» پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس