کد خبر 566315
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

در حمله موشکی صبح امروز ارتش لبنان به مقر گروه تروریستی تکفیری داعش در ارتفاعات جرود عرسال واقع در منطقه مرزی القلمون گروهی از تروریستها کشته و زخمی شدند.

گروه بین الملل مشرق- در حمله موشکی صبح امروز ارتش لبنان به مقر گروه تروریستی تکفیری داعش در ارتفاعات جرود عرسال واقع در منطقه مرزی القلمون گروهی از تروریستها کشته و زخمی شدند. بنابر این گزارش، در این حمله ابتدا پهپادهای شناسایی ارتش لبنان اقدام به رصد تحرکات نظامی داعش کرده و سپس یگان توپخانه مواضع تروریستها را بشدت گلوله باران کرده است. 

حمله موشکی ارتش لبنان به داعش+فیلم و عکس

منطقه مرزی سوریه با لبنان (القلمون) از ابتدای بحران در سوریه به کانون فعالیتهای گروههای تکفیری همچون القاعده، ارتش آزاد و داعش تبدیل شده است. در عملیاتهای پی در پی ارتش های لبنان و سوریه و رزمندگان حزب الله بیش از 90 درصد این مناطق پاکسازی شده و تروریستهای مستقر در آن کشته و زخمی و باقیمانده آنها نیز آواره کوهها و مناطق صعب العبور شده اند.

{$sepehr_media_1510608_400_300}

حمله موشکی ارتش لبنان به داعش+فیلم و عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
    0 0
    با سلام .انشاالله پیروزی نهایی از ان حزب الله است.و گذشت ان دورانی که صحیونیستها قدرت نمایی میکردن.امروز میلیونها نفر فقط منتظر فرمان حضرت اقا هستند و تا پای جان اماده نبرد هستند.البته بسیار متفاوت از گذشته.یک این افراد به هیچ وجه کوفی نیستن.دوم اینکه این افراد دنیا دوست نیستن و مال و مقام براشون بی ارزشه و یک هدف نهایی دارن.ریشه کنی ظلمو ظالم.و سوم اینکه این افراد دلاورانی بسیار مقتدر و توانا و پرچم دار ابولفضل و امام حسین ع و فداییان صاحب الزمان هستند.این است فرق گذشته تا حال.و تا پای جان ایستاده اند.در عمل اشکار است انشاالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس