سردار‌‌‌‌‌علی ناظری با اشاره به حضور انتشارات فاتحان در نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: امسال با ۵۰عنوان کتاب تازه در عرصه فرهنگ وادبیات دفاع مقدس در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهیم یافت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مدیر انتشارات فاتحان درباره نحوه حضور این انتشارات در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: این انتشارات در مجموع 800 عنوان کتاب را به نمایش خواهد گذاشت که از این تعداد 50 عنوان کتاب اثر تازه‌ای در حوزه دفاع‌مقدس هستند.

سردار علی ناظری ادامه‌داد: بخش ویژه‌ای به‌نام تقریظ خواهیم داشت که 48 عنوان کتاب و آثار تقریظ شده مقام‌ معظم ‌رهبری با حضور کارشناسانی در این حوزه معرفی و بررسی می‌شود.

سردار ناظری از حضور فرماندهان دفاع‌مقدس و تعدادی از نویسندگان این حوزه در غرفه این انتشارات خبرداد و افزود: 25 عنوان کتاب در مورد شهدای‌دانشجو، 13 عنوان کتاب‌داستان درباره شهدای ‌ورزشکار و 2 عنوان کتاب درباره شهدای‌ شاخص سال 1394 با حضور سردار رحیم صفوی و سردار نقدی رونمایی خواهد شد.

ناشر برگزیده بخش ناشران عمومی سال1394 گفت: از دیگر برنامه‌های نشر فاتحان نشست‌تخصصی با عنوان «دفاع‌مقدس؛ الگوی اقتصاد مقاومتی» و «پیش‌نویس سند‌چشم‌انداز کتاب دفاع‌مقدس» برگزارخواهیم‌کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس