انتشارات فاتحان با بیش از 50 عنوان کتاب تازه درحوزه دفاع مقدس به نمایشگاه کتاب می‌آید. همچنین نشستی با عنوان «پیش‌نویس سند چشم‌انداز کتاب دفاع مقدس» از سوی این ناشر در نمایشگاله کتاب برگزار می‌‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار علی ناظری، مدیر انتشارات فاتحان درباره نحوه حضور این انتشارات در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: این انتشارات 60 عنوان کتاب تازه در حوزه دفاع مقدس را به نمایشگاه کتاب می‌آورد.
 
وی ادامه داد: بیشتر این آثار برای کنگره‌های شهیدان اصناف، شهیدان دانشجو و شهیدان ورزشکار نوشته شده‌اند. افزون بر این، کتاب‌های کنگره‌های سال گذشته این انتشارات را هم در غرفه عرضه می‌کنیم که در مجموع آثار انتشارات فاتحان در غرفه به حدود 800 عنوان خواهد رسید.
 
ناشر برگزیده بخش ناشران عمومی سال 1394 با تاکید بر این‌که جلب مخاطبان تازه هدف این انتشارات است، افزود: البته حفظ مخاطب سنتی نیز برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.
 
سردار ناظری همچنین از حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس در غرفه انتشارات فاتحان در روز‌های برپایی نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: علاوه بر این، از نویسندگان برتر حوزه دفاع مقدس هم برای حضور در غرفه دعوت کرده‌ایم تا پاسخگوی مخاطبان و نویسندگان جوان حوزه دفاع مقدس باشند.
 
وی درباره دیگر برنامه‌های نشر فاتحان در نمایشگاه کتاب توضیح داد: دو نشست تخصصی با عنوان‌های «دفاع مقدس؛ الگوی اقتصاد مقاومتی» و «پیش‌نویس سند چشم‌انداز کتاب دفاع مقدس» برگزار خواهیم کرد.
 
ناظری اضافه کرد: آیین رونمایی از 25 عنوان کتاب تازه‌نشر سازمان بسیج دانشجویی با حضور نماینده وزارت علوم، رونمایی از 13 عنوان کتاب داستان درباره ورزشکاران شهید و رونمایی از دو عنوان کتاب درباره شهیدان شاخص سال 1394 را با حضور سردار نقدی در برنامه داریم.
*ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس