کد خبر 570674
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

انتشارات فاتحان امروز از 52 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در اصناف مختلف رونمایی می‌کند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار علی ناظری، مدیر انتشارات فاتحان گفت: انتشارات فاتحان، امروز، یکشنبه، 19 اردیبهشت سه آیین رونمایی کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور مسئولان برگزار خواهد کرد که طی آن از 52 عنوان کتاب این انتشارات رونمایی می‌شود.
 
وی با بیان این‌که رونمایی از 20 عنوان کتاب درباره شهیدان دانشجو یکی از این برنامه‌هاست، افزود: این برنامه با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی و معاون وزیر بهداشت از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 16 برگزار می‌شود.
 
مدیر انتشارات فاتحان رونمایی از 24 عنوان کتاب درباره شهدای اصناف را دیگر برنامه این انتشارات دانست و گفت: این برنامه با حضور مسئولان و مدیران اصناف کشور از ساعت 16 تا 17 و 30  برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: سومین برنامه رونمایی کتاب انتشارات فاتحان از ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود و در آن کتاب‌هایی درباره 14 شهید ورزشکار با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران رونمایی خواهد شد.

به گفته ناظری، این آیین‌ها در سالن کتابنمای یک، واقع در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در «شهر آفتاب» برگزار خواهد شد.
*ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس