کد خبر 564161
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۷

مرکز روسی نظارت بر روند آتش بس در سوریه مستقر در پایگاه هوایی حمیمیم اعلام کرد که آتش بس در سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بار نقض شده است.

به گزارش مشرق و به نقل از روسیا الیوم، مرکز روسی نظارت بر آتش بس در سوریه از وقوع ۱۱ مورد نقض آتش بس در سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته علیرغم پایدار بودن آتش بس در بیشتر مناطق این کشور خبر داد.

بنا بر گزارش روزانه این مرکز که وزارت دفاع روسیه در پایگاه الکترونیکی خود منتشر کرده است تروریست های گروه موسوم به «فیلق الرحمن» بهداری و یکی از محلات مسکونی حومه دمشق را بمباران کردند.

این مرکز که مقر آن در پایگاه هوایی حمیمیم در حومه لاذقیه قرار دارد تاکید کرد که عناصر گروه تروریستی احرارالشام سه منطقه در حومه لاذقیه و همچنین محله الشیخ مقصود در شهر حلب را مورد حمله خمپاره ای قرار دادند.

در حومه حمص نیز عناصری از گروه موسوم به «ارتش آزاد سوریه» با استفاده از خمپاره های موشکی دو منطقه را بمباران کردند. بر اساس این گزارش و اطلاعانی که مرکز روسی مذکور از اهالی محلی بدست آورده عناصر گروه تروریستی جبهه النصره همچنان به نفوذ به استان لاذقیه سوریه از طریق اراضی ترکیه ادامه می دهند.

از سوی دیگر در پی حمله گروه تروریستی جبهه النصره و گروه های مسلح وابسته به آن به محله «جمعیه الزهرا» در حلب دو نفر شهید و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع در فرماندهی پلیس حلب اظهار داشت که تروریست ها شامگاه سه شنبه خمپاره های موشکی را به سمت این منطقه شلیک کردند که منجر به شهادت دو نفر و زخمی شدن ۶ نفر دیگر شد. ضمن اینکه به امکانات عمومی و دارایی های خصوصی شهروندان نیز خسارت وارد گردید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس