کد خبر 562530
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

همزمان با فرا رسیدن سالروز آزادسازی صحرای سینا از اشغال رژیم صهیونیستی، بامداد امروز یکشنبه انفجاری در جنوب شیخ زوید واقع در منطقه سینا رخ داد که طی آن ۳ نیروی امنیتی مصر کشته شدند.

 به گزارش مشرق به نقل از رسانه های خبری مصر، سه نیروی امنیتی مصر بامداد امروز یکشنبه بر اثر انفجار یک بمب دست ساز در مسیر حرکت گشتی پیاده نظام در روستای الخربه واقع در جنوب شیخ زوید کشته شدند.

منابع امنیتی گزارش دادند که بر اثر انفجار این بمب سرگرد «خالد محمد السید» (35 ساله) و دو سرباز دیگر به نام های ایمن احمد السید 21 ساله و علی احمد عبدالله 21 ساله کشته شدند و احمد عبدالسلام 21 ساله نیز بر اثر اصابت ترکش زخمی شد.

همچنین یک افسر و 3 سرباز نیز بر اثر واژگونی دو خودروی زرهی در سانحه تصادف در ورودی شیخ زوید زخمی و به بیمارستان نظامی العریش منتقل شدند.

شبه جزیره سینا طی سال های اخیر به مکانی برای فعالیت گروه موسوم به «ولایت سینا» (شاخه داعش در سینا) تبدیل شده است. این گروه تروریستی طی عملیات‌های زیادی علیه نیروهای ارتش و پلیس مصر تعداد زیادی از آنها را کشته یا زخمی کرده است.

این در حالی است که فردا دوشنبه سالروز آزادسازی سینا از اشغال رژیم صهیونیستی است و در همین راستا شمار زیادی از گروه های مخالف دولت مصر برای برگزاری تظاهرات در اعتراض به سیاست های عبدالفتاح السیسی به خصوص واگذاری دو جزیره تیران و صنافیر به عربستان سعودی فراخوان داده اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس