کد خبر 570533
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

در جريان درگيري هاي مسلحانه بين نيروهاي ارتش و تروريست ها در منطقه جنوب شيخ زويد درمصر دو سرباز مصري و 5 تروريست مسلح كشته شدند.

 به گزارش مشرق، منابع آگاه مصري در اين باره گفتند دو سرباز مصري از نيروهاي نظامي كمين الشلاق در جنوب شهر شيخ زويد در جريان درگيري هاي خشونت بار با تروريست ها كشته شدند.

بنابراين گزارش، در اين حمله 30 تن از تروريست ها به يك كمين نظامي حمله كردند كه در اين درگيري 5 تن از تروريست ها نيز به هلاكت رسيدند.

سربازان كشته شده مصري به بيمارستان نظامي در العريش منتقل شدند.

مصر از اواخر ماه اكتبر (مهر و آبان) سال 2014 در برخي از بخش هاي استان سيناي شمالي از شهر رفح در مرز با نوار غزه تا غرب العريش بزرگترين شهر اين استان، وضع فوق العاده و مقررات منع آمد و شد اعلام كرد.

شبه جزيره سينا همچنان محل فعاليت تروريست هاي مورد حمايت غرب و برخي كشورهاي منطقه از جمله گروه تروريستي ولايت سينا است كه پس از بركناري «محمد مرسي» رئيس جمهوري پيشين مصر در سال 2013، حملات خود را عليه نيروهاي پليس و ارتش مصر شدت بخشيده اند.

ارتش مصر نيز از چندين ماه پيش عمليات نظامي گسترده اي را در مناطق رفح، شيخ زويد و العريش در شمال صحراي سينا براي سركوب گروه هاي تروريستي آغاز كرده است.

تاكنون صدها نظامي مصري در حمله هاي افراد مسلح در شبه جزيره سينا كشته شده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس