همزمان با حضور وزیر امور خارجه در نیویورک، اوباما عازم عربستان شد، کری به لابی صهیونیست‌ها رفت و دیوان عالی امریکا حکم غارت اموال ایرانیان را تأیید کرد. توهین و غارت و تحقیر؛ سفر ظریف دستاورد دیگری هم داشت؟!

گروه سیاسی مشرق، ظریف به امریکا رفت تا در خصوص روند اجرای برجام مذاکره کند. همزمان اما باراک اوباما رییس جمهور ایالات متحده عازم عربستان شد تا به‌همراه سران شیخ‌نشینان حاشیه‌ی خلیج فارس، برای ایران و ایرانی شاخ و شانه بکشد. جان کری هم به نشست لابی دوم صهیونیست‌ها در امریکا (جِی استریت) رفت تا به آنها اطمینان دهد برجام همانطور که سیف چند روز پیش گفته بود، هیچ دستاوردی برای ایرانی‌ها نخواهد داشت. بامزه‌تر اما اقدام دیوان عالی امریکا است؛ وقتی که همزمان با حضور ظریف در عربستان، رأی یک دادگاه‌ امریکایی را برای برداشت دو میلیارد دلار از اموال بلوکه شده‌ی کشورمان تأیید کرد؛ برای پرداخت غرامت ادعایی به خانواده‌ی قربانیان حمله‌ی تروریستی به یک پایگاه امریکایی در لبنان، بیشتر از سی سال پیش! برداشتی که جابری انصاری سخنگوی ظریف آن‌را از همان نیویورک «دستبُرد» آمریکایی‌ها به اموال مردم دانست. وزیر خارجه‌ی دولت روحانی اما برای عکس گرفتن با هم‌تای امریکایی خود، پرچم‌عوضی(!) کرد.

تواتر اقدامات خصمانه‌ی مقامات مختلف ایالات متحده ظرف همین چند روز که ظریف و رفقا در خاک این کشور به سر می‌بَرند، به‌نحو باور نکردنی افزایش یافت. ظریف در امریکا دقیقاً چه کار می‌کند؟!

چرا ظریف به نیویورک رفت؟

تقریباً هیچ! اعتراف رییس کل بانک مرکزی در خاک ایالات متحده، آنقدر دردناک بود که مقامات مختلف دولت روحانی را برای ماست‌مالی کردن تنها دستاورد دولتشان به صرافت اندازد. از جمله شخص آقای رییس جمهور اواخر هفته‌ی گذشته و در میان مردم سمنان، منتقدین برجام را "بی‌غیرت" خطاب کرد، و برای توجیه بی‌خاصیت شدن آفتاب تابان دولتش، گفت: «تنها سه ماه از اجرای برجام می‌گذرد، اما برخی فکر می‌کنند 30 سال از برجام گذشته است؛ شما ببینید در این مدت چه گشایش‌های فراوانی به وجود آمده است!» 

مسأله اما جدی‌تر از این حرف‌ها بود. تیم عملیات روانی دولت به‌خوبی فهمیده بود که اثر عمیق اعترافات سیف روی افکار عمومی مردم، این بار با شلوغ‌کاری و سخنان پوپولیستی روحانی مرتفع نمی‌شد. احتمالاً به همین خاطر هم ظریف روانه‌ی امریکا شد. قرار بود آقای وزیر امور خارجه ضمن شرکت در یک اجلاس آب و هوایی در نیویورک با وزیر امور خارجه‌ی ایالات متحده دیدار، و مثلاً پیرامون موانع اجرای برجام رایزنی کند. ظریف پیش از سفر به اشپیگل گفته بود: «ما حدود سی ماه مذاکرات فشرده‌ای را برگزار نکردیم که حالا تنها یک سند توخالی داشته باشیم.» عبارتی که ظریف برای توصیف برجام به کار برده بود، خیلی‌ها را به یاد سخنان سیف انداخت. سخنانی که اساسی دولتی‌ها را به دردسر انداخت و حالا ظریف احتمالاً برای ماست‌مالی کردن آن به نیویورک می‌رفت. 

ظریف در همان بدو ورود به نیویورک گفت: «این سفر فرصتی است تا از اقدامات ضدایرانی گروه‌های معاند و ادامه ایران هراسی، پیشگیری کنیم. مدت‌هاست فرصت دیدار با جان کری را نداشتیم؛ لازم بود با توجه به ضرورت پیگیری "اجرای جدی برجام" توسط امریکا، یک دیدار صورت گیرد.»

همزمان با حضور ظریف، کری به لابی صهیونیست‌ها رفت!

ظریف در نیویورک بود؛ برای دیدار با جان کری. برای بحث در خصوص اجرای جدی برجام، برای آنکه از امریکایی‌ها بخواهد کمتر در روند اجرای برجام کارشکنی کنند. کری اما به نشست «جِی استریت» رفت؛ یک لابی قدرتمند صهیونیستی، که اگرچه از آیپک کوچک‌تر است، اما مدافع برجام است. وی از حمایت قدرتمندانه و صریح جی‌استریت از توافق هسته‌ای ایران تقدیر کرد و گفت: «برجام، کماکان بهترین روش برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.»

وزیر خارجه آمریکا سپس درباره پول‌های آزادشده در نتیجه‌ی برجام، با رد اظهارات برخی کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا که آن را بین 100 تا 150 میلیارد دلار برآورد می‌کردند، گفت: این عدد طبق برآورد ما حدود 55 میلیارد دلار است. با این همه جان کری به صهیونیست‌ها اطمینان داد ایران از روز اجرای توافق تا امروز تنها به حدود 3 میلیارد دلار از آن دست پیدا کرده است. سخنانی که از همه بیشتر تأیید مدعای سیف بود؛ سه میلیارد دلار یعنی تقریباً هیچ! ظریف در نیویورک بود، کری اما ترجیح داد به جمع صهیونیست‌ها رفته و علیه مملکت ظریف سخنرانی کند.

همزمان با حضور ظریف، اوباما هم به عربستان رفت!

برجام آن‌طور که برخی سهل‌اندیشان تصور می‌کردند، قرار بود روابط ایران و امریکا را گل و بلبل کند. حالا گل و بلبل هم نشد، دست‌کم تا حدودی از تنش‌های فی مابین کم کند. کم نشد که هیچ؛ اضافه هم شد! درست در کوران تنش‌های سیاسی ایران و عربستان که ناشی از جهل و تعصبات قبیله‌ای بیابان‌گردان بنی‌سعود است، اوباما به ریاض رفت تا بی اعتنا به ظریف که در امریکا حضور داشت، در کنار متحدین عرب‌زبانش، علیه ایران شاخ و شانه بکشد. اوباما به عربستان رفت تا نشان دهد اهمیت حضور وزیر امور خارجه‌ی روحانی در امریکا، به اندازه‌ی ضیافتی که ملک سلمان برایش تدارک دیده بود، نیست. اوباما به دیدار شیوخ شورای همکاری رفت، تا به آنها اثبات کند توافق اتمی کمترین تغییری در رویکردهای منطقه‌ای دولت ایالات متحده به وجود نیاورده است. اوباما به عربستان رفت، تا به شیوخ شکم‌پرست هم‌پیمانش، از جانب روحانی قول دهد که ایران به تعهدات خود طبق اسناد برجام پای‌بند خواهد ماند و گفت: «تهران باید حُسن نیتش را اثبات کند.»

ظریف به امریکا رفته بود اما ... اوباما به عربستان رفت!

همزمان با حضور ظریف؛ امریکا باز هم اموال ایران را غارت کرد!

دیوان عالی آمریکا روز چهارشنبه حکم داد حدود دو میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران باید به خانواده های قربانیان آمریکایی که در بمب‌گذاری سال 1983 در مقر تفنگداران آمریکایی در بیروت کشته شدند، پرداخت شود. ظریف در نیویورک بود اما، امریکایی‌ها پیش چشمان او اموال مردم و مملکتش را غارت کردند. آقای وزیر در نیویورک اما تنها تماشاچی ماجرا بود. با این همه جابری انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه که همراه ظریف در ایالات متحده به سر می‌بُرد، با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام، آن‌را دستبرد امریکایی‌ها به اموال ایران نامید و نوشت: «حکم دیوان عالی آمریکا عدالت و قانون را به سخره گرفته است.» این احتمالاً تمام کاری بود که ظریف و دار و دسته در خاک امریکا می‌توانستند انجام دهند.

ظریف با کری "پرچم‌عوضی" کرد!

امریکایی‌ها برای مهمان‌نوازی از ظریف سنگ تمام گذاشتند! از غارت اموال مردم تا تمسخر و تحقیر ایران؛ همه و همه همزمان با حضور وزیر امور خارجه‌ی دولت روحانی در خاک امریکا. ظریف اما با کری دیدار کرد، گفت و شنفت؛ پشت درهای بسته. دست آخر اما برای عکس یادگاری، در مقابل دوربین‌های خبرنگاران، پرچم‌عوضی کردند! ظریف با پرچم امریکا عکس گرفت، کری با پرچم ایران! اقدامی که احتمالاً از فرط مهمان‌نوازی امریکایی‌ها از ظریف صورت گرفته بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 183
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 156
  • هوشنگ ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مهمترین دستاورد برجام ... توهین وتحقیر ایران
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    هر دم از این باغ بری می رسد ، کجایی دوران عزت و افتخار؟
  • مرصاد ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    شرم اوره واقعا.چرا دولت از این همه بد عهدی ونیرنگ و فریب کاری این امریکاییها درس نمیگیره دیگه باید حمله مستقیم کنن تا دولتمردانمون کمی به فکر بیفتن؟؟
  • کیان ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    ای بابا شما بی سوادها چرا نمی فهمید؟ تازه سه ماه از برجام گذشته، منتظر باشید تا 30 سال بگذره، بعد دیگه چیزی نیست که بگیریم. وقتی هم چیزی نباشه که بگیریم یعنی موفق شدیم.
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    درود بر روحانی و ظریف
  • علی صفاری ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    با سلام بهتر است با ارائه راهکار و تشکیل تیم قوی حقوقی در پی استیفاء حقوقمان باشیم نه تخریب هم دیگر انهم در رده بالا اصلاگ چرا نویسندگاه مقالات این چنینی اسم و مشخصات خودرا در پیان ذکر نمیکنند وقتی رهبریت باهمه کار شکنیهای هیت امریکایی پشتیبان تیم دیپلماسی ماست چرا نویسندگان و منتقدین کمی سکوت نمیکنند
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    تحلیلهای آبکی
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    حقشه
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    از بغض و خشمتون بمیرید مشرقی ها
  • میثم ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    سلام چرا هیچ کس خبر فروش 32تن آب سنگین به آمریکا را پیگیری نمی کند و معلوم نیست با این تحریمها چطور می خواهند پول بگیرند و شاید پول آن را به هم به بهانه هایی مانند مشارکت ایران تو 11سپتامبر توقیف کنند آخه آدم با راهزن بین المللی معامله می کنه! کجایی مصطفای شهید که حاصل دسترنج تو امروز قرار است در راکتور های آمریکا بمب های اورانیوم ضعیف شده برای کشتار کودکان منطقه درست کند!!!
  • امین ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    خدایا مارا به خواب غفلت مبر و دوستانی که دل به کاغذ پاره ها خوش کرده اند را از خواب غفلت بیدار بفرما
  • امیراله آجورلو ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    دیگه عمری از دولت یازدهم نمونده چیزی جز رکود و بیکاری و عدم قدرت خرید حاصل نشد خدا به داد این مردم برسه
  • مهدی ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    آنقدر که ما ایرانی ها به مسئولین کشور توهین میکنیم هیچکس دیگر چنین کاری را نمیکند!!!
  • نا شناس ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    روحانی خود کابینه رفسنجانی می باشد کار بلد نیست
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    تا کی میخوان به این خفت وخواری ادامه بدن خدا میدونه
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    تو هم یه روز خوب میشی
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مشرق خاک بر سر عقده ایت
  • بنده خدا ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مگه ما شعار مرگ بر آمریکا و .... رو حذف کردیم که اونا دست از برخی ماجراجویی هاشون بردارن!!!؟؟ البته قطع یقین کینه و دشمنی آمریکا با ایران به این زودی زود برطرف نمی شه و آنها به دنبال ضربه زدن به ایران هستند، ولی ما هم هنوز سر مواضع قبلی خودمون هستیم خدایی دیگه ....
  • مهدی ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    برید بمیرید مشرقی های کثیف وطن فروش . تحقیر ایران وجود امثال شما است . وجودتان تحقیر امیزه
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    انگار یه بچه مهد کودکی این تحلیل رو نوشته ، ولی اگه واقعا یک خب،نگار نوشته ، خاک بر سر اون خبرنگار
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    اينهمه از آب گل آلود تحريم ماهي گرفتين بستون نيست؟ چقدر ديگه؟ ول كنيد بابا بذاريد برنامه شون بره جلو اگه چيزي هم گيرشون نيومد نيومد. بهتر از اينه كه به اسم تحريم خون ملت رو شماها بمكيد
  • سلمان ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    ما مرگ با افتخار رو به زندگی در ذلت ترجیح میدیم همون طور که مولای ما حسین بن علی (علیه السلام) چنین بود ولی شما اونقدر در باتلاق ذلت و خواری فرو رفتید که تحقیر مداوم از سوی دشمنانتون هم برای شما خوشاینده
  • سلمان ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    واقعا سطح تحلیل شما همین قدره
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    ما از نفهمیدن شما ها خشمگینیم دادا
  • ایرانی ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    شماها یه مشت بیسوادین که البته انتظاری غیر از فحاشی و نق زدن ازتون نمیره
  • محمد ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    شما هم از نوکری برا کدخدا بمیرید!!
  • محمد ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    عقده ای بودن که تو ذات شماست 88 اوج عقده شمارو دیدیم!!
  • محمد ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    شما باسوادها فعلا دنبال کدخدا بدوید کاسه به دست!!
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    آره عزتتون رو هم دیدیم. آق محمود رفته بود برزیل و کسی واسه استقبال نیومد و ایشون با بادیگاردها عکس یادگاری گرفت عمرا اگه درجش کنی!
  • ایرانی ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    از یک سو دستاوردهای هسته ای خود را یک به یک یا به آمریکا و غیره فروختیم یا خود با دستان مبارک خود نابود کردیم و از سوی دیگر تحریم ها هم که هیچی به هیچی . تا کی ؟؟؟؟؟ خدایا تا کی این زندگی ؟؟؟؟
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    کدام مشاعری انکار میکند درد مدافعان تمام قد برجام فقط و فقط رابطه با آمریکاست و دیگر هیچ وقتی از هویت خالی شوی ه‍مان ظاهر دلقک کفایتت میکند
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    خلایق هرچه لایق وقتی خودش میره جلو پرچم استکبار و خونریزی می ایسته بایدم اول کسی که از روس رد میشن خودش باشه
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    نویره من که قرار 40 سال دیگه کار پیدا کنه همش به خاطر برجام امروزه.
  • محسن ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    اگه این حرفارم نزنید از حسادت دق می کنین!
  • ناشناس ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    ادبت تو حلق ننه بابات !
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    دقیقا از چی دارید میسوزید؟ دولت کبیر تدبی و امید با پشتوانه ملت بزرگ ایران هر کاری دوست داشته باشه انجام میده
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    تو مصر به طرف آقا محمود كفش پرتاب كردند هي مي خنديد و علامت پيروزي نشان مي داد !
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    1- سفر اوباما به عربستان برای راضی کردن کشورهای عربی بود که آماده مرحله تازه ای در روابط ایران و آمریکا باشن. 2- مصادره بخشی از اموال ایران در آمریکا برای راضی کردن افکار عمومی امریکا و مخالفین داخلی بود و قطعا این پول بعد از گذشت زمان به ایران بازگردانده میشه. 3- مذاکره با لابی صهیونیست ها هم در راستای آرام کردن مخالفین بوده است. وقتی پول دست دشمن هست باید با نرمی و مذاکره پس گرفت و گر نه با شاخ و شانه کشیدن به هیچ نتیجه ای نخواهیم رسید. رابطه این دولت با آمریکا برای کوتاه فکران و عربده کشان و کاسبین تحریم قابل درک نیست .
  • نوشین خمارچشم ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مشرق خل و چل چرا کامنت های منو تاییدنمیکنی
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    س.ع
  • س.ع ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    راستي از دكل چه خبر
  • آشنا ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مشکل ما ایرانی ها اینه که هرچیزی رو که این خبر گذاری ها بابت مخاطب جذب کردن می نویسن می پذیریم و خونمون به جوش میاد .یک کم واقع بین باشید آخه اوباما و کری که نمیان وایسن دم در خونشون بگن مهمون داریم
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    یعنی اگه سیاستت این شده که منِ مجاهد و مخلص رو با عدم تایید کامنتام ناامید کنی باید بهت بگم که عمرنات پتاسیم .. بشین تا ناامید شم من سمج تر از این حرفام :))
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    حتما قبلش گل و بلبل بود
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    آیا بی غیرت خطاب کردن منتقدین نشان از ادب و نزاکت و شخصیت دارد؟
  • amir ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    حتما میدونید ک ظریف برای شرکت در اجلاس تغییرات آب و هوا در آمریکاست ! که شاید در این مراسم حدود 140-150 وزیر و رییس جمهور و مقامات بلند پایه در این اجلاس حضور دارن پس با این دروغ ها که اوباما و کری رفتن ددر و به ظریف و ایران توهین شده پشت خادمین نظامو خالی نکنید.
  • محمد ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    گاوچرون برو طویله پهن گاوهاتو پاک گن :)
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    قشنگ مشخصه از بغض و كينه مطلب نوشته شده. جاي ٧ اسفند مثل اينكه هنوز درد ميكنه ؟؟:))))
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    محمد تو هم برو گاو طویله پاکتو پهن کن :) هاهااااا عجب جواب دندان شکنی
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    آمریکا فقط حرف سلاح رو میفهمند خلاص
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    فقط می ترسم وقتی از این خواب خوش بیدار بشی که باید برای یافتن یک سرپناه برای ناموست به ریش کثیف داعش و اربابش آمریکا آویزون بشی!!!!
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    وای وای وای.... اخه تا کجا... این بود؟ من این وای رو به کجا ببرم؟ اخه دیگه چیزی نمونده.. اون با کمال وقاحت میگه "ظریف" اونوقت ظریف بجای برخورد و محکوم کردن با عزت و افتخار : بهش میگه "جان" .... وای وای و باز هم هزار وای ... اگه اون یارو اونجا بود کاغذای روی میز کری رو تا حالا چند دفعه پاره کرده بود تا نشون بده کاغذ دونشون دیگه جا نداره و در حال پاره شدنه دوران جان گفتن دیگه گذشته.... وای وای وای وای واااااااااااااای
  • کاملیا ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    افتخار یه عده غرب زده شده اینکه ظریف گهگاهی با امریکایی ها دست بده و وقتی ظریف رو با جان کری می بینن سریع غش می کنن که آقای ظریف استاد گفتمان هست ولی دیگه اشاره به چپاول آمریکا از ایران و به حراج گذاشتن اموال ایران از طرف آمریکایی ها ندارن بابا باور کنید برجام هیچ کاری نکرده و آمریکایی ظریف و غیر ظریف نمیشناسن تهنا هدفشون استعماره چه با خنده چه بی خنده
  • یویو ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    واقعا متاسفم براتون.فقط میخواید به هر قیمتی شده دولت رو تخریب کنید.یعنی چی که اوباما رفت عربستان,کری رفت فلان جا.انتظار دارید همشون برنامه هاشونو کنسل کنن بشینن تو دفتر کارشون؟همه میدونن برنامه های مسوولین همه کشورها از قبل برنامه ریزی میشه و این چیزایی که گفتین هیچ ربطی به حضور ظریف در نیویورک نداره.
  • ریزبین ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    بدون هیچگونه مناقشه این تحلیل حکایت شتر و خواب دیدن و پنبه دانه است. آخه ناشتس محترم در طول تاریخ انقلاب کدام مورد را سراغ داری که امریکا برای ما قدمی از قدم برداشته باشد. اونها جیب ما را نزنند کلی به نفع ما کار کردند.رفتن و برای ما رضایت از عربها گرفتن پیش کش... زهی خیال باطل ...
  • ریزبین ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    آخه چل و خل نوشتی واسه اینه!!!!
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    عزت و افتحار برای هر کسی متفاوت است. برای حسین شهید آنچه بر او رفت نهایت افتخار و عزت بوذ. برای شکم پرست غرب زده سفر به کالیفرنیا و خوردن ساب وی نهایت افتخار است.
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    احمدی نژاد را باید اورد تا با زبان انگلیسش بتونه با اونها صحبت کنه
  • ریزبین ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    تو رستم دستان، اصلا تو رونالدو یا از اون بهتر تو مرد عنکبوتی یا بتمن خوب شد .اصلا تو مرده شور این که دیگه آرزوته.......
  • احمد ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    دوستان ساده نباشید نویسنده از هم حزبی های جناب احمدی نژادن بسه دیگه تمومش کنین اینقدر مردم را بیسواد فرض نکنید
  • هموطن ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    انگار توهین و افترا شده جزئی از فرهنگ ما ، دنیا صدها سال از ما جلوتر است ما فقط بلدیم ایراد بگیریم و فحش بدیم این نه با فرهنگ اصیل ایرانی همخوانی دارد نه با فرهنگ اسلامی بیخود نیست سالیانه شاهد فرار هزاران مغز متفکر به کشور های پیشرفته هستیم .تازه راه کار هم که نمی دیم فقط ایراد می گیریم البته مقداری حسودی هم در ذات داریم
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    منتقدان دولت ، آب رو بریزید آنجائی تون که می سوزه خخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    این ناشناس ۱۲۲۰ از خود آمریکاییها هم بهتر ماستمالی کرد شایدم داشته از رو دیکته می خونده
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    دوست عزیزی که منفی دادی: آیا بی غیرت خطاب کردن منتقدین نشان از ادب و نزاکت و شخصیت ندارد؟
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    جناب امیر٬ خادمین کدام نظام؟ منظورتان نظام سلطه که نیست؟
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    در ادب از دولتمردان برتری!
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    بلاخره دارد یا ندارد؟ یکی نیست جواب منو بده؟
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    این سطح تحلیلش از مسائل آمریکا که علت کدورت بین دو کشور را صنعت هسته ای ایران معرفی میکند مخاطبانش را چه فرض کرده حتما این سخنانش هم مصرف داخل خارج را داشته
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    سلام مطلب فوق هیچ کمکی به وضعیت کشور نمیکنه سراسر توهین بود
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    احمدی نژاد رو باز میاریم یاد بگیرید چجوری رفتار کنین با ظریف
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    خب معلومه دیگه متنی که از رو عقده گشایی نوشته بشه همین میشه
  • احد ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مگه قرار بود بیان استقبال که حرف از تحقیر میزنین اون روزی که کسی نیومد استقبال اقای احمدی نژاد و مردم امیریکا جلوی هتلش شعار تروریست و دیکتاتور و... میدادن و سازمان ملل با اون وضع موقع سخنرانیش خالی شد ,شما غیرتمندا کجا بودین؟؟؟ اصلا کی رییس جمهور و وزیر امور خارجه امریکا در یه نشست بین المللی از ما استقبال کردن؟چرا جوونای ساده ما رو به بازی میگیرین؟؟ انتقاد با بازی با افکار عمومی تفاوت داره برادر من... خدا بهتون رحم کنه که دارین حق مردمو میخورین,حق فقط پول نیست,حق آگاهی هم هست....
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مگه ادب مرد به ز دولت او نبود؟!
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مگه ادب مرد به زدولت او نبود؟!
  • مهدی ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    واقعا که نه از دولت قبلی خیر دیدیم نه از این دولت هر کدوم ضعف های خودش رو داشت ولی حرف ما تا قیام قیامت همینه مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراعیل
  • کیان ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    اگه حمله مستقیم هم بشه، اینطور که این دولت رو می بینم، داد میزنه سر مردم که نه بابا این حمله نیست بگذارید یک سال بگذره تا مطمئن بشیم حمله است یا نیست.
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    اولا اونایی که جلوی هتل صعار سردادن یک مشت منافق تروریست بودند. دوما احمدی نژاد رفت سازمان ملل که متاسفانه در سرزمین شیاطین آمریکای مستکبر واقع شده ظریف آمریکا میره برای و جای تاسفه که تحویلشم نمیگیرند. شما خودت ازون جوانهایی هستی که حق آکاهیتو شبکه های ماهواره ای خوردند ولی مطلع نیستی!
  • بنده خدا ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    این رفتارها چه از احمدی نژاد باشه چه از دولت روحانی مایه شرم وخجالت یک ملت بزرگی مثل ایران است
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    حالا مثلا حالی نشدن سازمان ملل موقع سخنرانی ظریف برا ملت اشتغال و رونق اقتصادی شد؟ مغلطه نکن!
  • معلم ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    اگر شرط تقوا و ادب را رعایت کنیم و صبور باشیم مطمئن باشید دولت برامون سنگ تمام میذاره چون دولتی است که دکل پیدا میکنه
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    چه ربطی به قبلش داره؟ قبلش اقلا برنامه اتمی داشتیم و اراکو گل نگرفته بودن. الان که همه چیزو دادیم و گل و بلبلم نیست!
  • اسلاه تلپ ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    با شما موافقم. از آنچایی که تولید و انتشار گازهای گل خانه ای در کشور صنعتی ایران زیاده شرکت ظریف بسیار به جا بود.
  • ناشناس ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    برجام خسارت محض بود و دیگر هیچ !
  • ناشناس ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    رهبر معظم انقلاب در روز اول فروردین ماه فرمودند که امریکا به تعهداتش در برجام عمل نکرده و برجام به خسارت محض تبدیل شده است .
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    ناشناس ۱۲:۲۶ - قبلا اگه یه چیزی میگفتن یکی بود که بگه .... لولو برد
  • ناشناس ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    شما هم اگر سرسوزنی غیرت داشتی باید از اینهمه تحقیر که میلیارد دلار میلیارد دلار از پولهای ایران را دستبرد می زنند باید دق می کردی .
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    شماها هم به شکرانه نعمت برجام بریزید تو خیابون برقصید یه وخ غضب خدا(کدخدا )شامل حالتون نشه
  • مهران ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    کاسب تحریم آقازاده جونیور بود که در دولت قبل به امریکا و غرب خط میداد تا ایران را تحریم کنند که الحمدلله به زندان اوین افتاد .
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    در جهل مرکبید از حال خودتون خبر ندارید احساس میکنید داره بهتون حسودی میشه.
  • ناشنا ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    از هول حلیم تو دیگ افتادن
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    چنین خریتی که در تحلیلت کردی خود خر هم در طول عمرش نکرده
  • ناشناس ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    بخدا دولت نهم حق داشت بمحض اومدن سر کار، این بابا رو بازنشسته کنه...
  • ناشناس ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    از این داریم میسوزیم که ایران را بخاطر حادثه 11 سپتامبر 5/10 میلیارد دلار جریمه کردند و بخاطر حادثه دیگری که به ایران مربوط نیست 2 میلیارد دلار جریمه کردند و قلب راکتور اراک را بتن کردند و تقریبا"هیچ دستاوردی برای ایران نداشت .
  • ناشناس ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    گاوچرون تو مجاهد و مخلص کدخدایی وای به حالت روز قیامت .
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    چند بار به چیزی که نوشتی در خلوت با خودت بشین فکر کن اگه نتیجه نداد به یه روانپزشک مراجعه کن
  • شناس ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مث خودت
  • ناشنا ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مردا باد مغربی ها
  • همایون ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    هی ناشناس بی شناس انتقاد به عملکرد دولت روحانی معنی اش تایید دولت احمدی نژاد نیست !
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    از حرارتی که از شما و دوستانتون بلند شده ما هم داریم می سوزیم
  • آشنا ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    برو گم شو
  • ناشناس ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    دکتر احمدی نژاد مواضع ضد امریکایی و ضد استکباری قوی داشت اما این آقایان اینهمه برای امریکا غش می کنند اما کسی تحویل شون نمی گیرد .
  • ناشناس ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    پاسپورت ایرانی عزت و اعتبارش روز به روز کاهش پیدا می کند.
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    جان من اعتراض نکن وگرنه آمریکا یه بهانه دیگه هم پیدا میکنه اموالمون رو بالا میکشه. دوران پسابرجامه دیگه
  • ناشناس ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    خطاب به س.ع دکل دزدی هم کار اصلاح طلبان بود و پسر مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات در این رابطه دستگیر شده است .
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    گاوچرون شما که دستت تو کاره قیمت شیر گاو در دوره پسابرجام چرا پایین نمیآد
  • s a jj a d ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    برجام باشه ما اینیم نباشه هم اینیم یعنی هیچ فرقی نمیکنه به مردم که تحریم ها رو بردارن یا نه.
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    شماها سیب زمینی رو هم رد کردید
  • ناشناس ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    دکتر احمدی نژاد باعث عزت و اقتدار ایران بود .
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    دست پیش نگیر که پس نبفتی! احمدی ازین رفتارها نداشت. تازه اونیم که با کلینتون دست داد و خوش بش کرد درجا اخراجش کرد.
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    آیا اجازه انتقاد داریم بدون ترس از حواله داده شدن به جهنم و بی غیرت خطاب شدن و هزار توهین و اتیکت دیگه؟!
  • ناشناس ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    فقط جریمه 18 میلیارد دلاری قرارداد کرسنت معادل 180 دکل نفتی است .
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مگه مذاکره برجام بر سر حذف شعار امریکا بوده ؟ از خواب بیدار شو صبح شده. اونا به تعهدات خودشون تو برجام عمل نکردن فهمیدنش خیلی فسفر لازم نداره ها
  • ناشناس ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    حالا جناب ظریف که مثلا"زبان انگلیسیش فول است !! چرا یک قراردادی رو امضاء کرده که طرف مقابل هزار جور تفسیر میکنه و هزار تا سوراخ و سمبه داره؟!!
  • ناشناس ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    حداقل در دولت قبل صنایع هسته ای و هوافضا و عزت و اقتدار داشتیم اما حالا هیچکدام را نداریم .
  • مهدي ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    ببينيد دوستان قرار بود پولهاي ما از بلوكه شدن دربياد كه در اومد ديگه . خب حالا بدهكاريهامون رو بديم بده؟ مثلا 11 سپتامبر، انفجار در لبنان غرق شدن يك كشتي امريكايي باخت تيم ملي امريكا به موزامبيك و .... ادم بايد بدهكاريشو بده
  • کامران ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    برجام بدفرجام .
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    ان شاء الله بعد از روحانی ظریف رئیس جمهوره مشرقی ها هم می تونند به جلیل رای بدن خخخخخخخخخخ
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    چرا داریم خود رو گول میزنیم چرا همه چی ر و با هم قاطی میکنید برجام هیچ دستاوردی نداشته الانم که رئیس جمهور داره ازش حمایت می کنه بخاطر اینه که هیچ کار دیگه ای جز در حوزه سلامت نداشته. من نه غربی ام نه شرقی من یک ایرانی مسلمان هستم که هم ژن ایرانیم هم ژن مسلمانیم ایجاب میکنه که جلوی دشمن سر خم نکنم
  • مصطفی ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    زمانی که ما مدرسه می رفتیم ، همیشه به ما می گفتن فهم سوال نصف جوابه . خوب ما نخواستیم هیچ وقت درست مسائل رو تجزیه تحلیل کنیم . شاه رگ شیطان بزرگ تو دست ماست . ولی تو سرمون میزنیم بیا با ما دوست باش . خوب آقای روحانی یکم با این فشار خون بازی کن .طرف تا زانو جلو پات تا میشه. ما هر چی میکشیم از عربستان سعودیه . اگر وقتی داشتیم با امریکایی ها مذاکره می کردیم دو تا موشک دور برد کمک برادران یمنی می کردیم و باش ریاض رو میزدیم . هم خدا رو خوش می امد هم آمریکا می فهمید این تو بمیری ها از اون تو بمیری ها نیست. عربستان شاه رگ آمریکاست. شما در راه خدا به مردم مظلوم یمن در دفاع از حقشون کمک کنید . خدا حق شما را از آمریکا می گیره.
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    کامنت اچاره ای بدون فکر!
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    یعنی این100 نفر که منفی دادن هنوز به برجام امید دارن؟؟؟؟؟ ما کجا داریم زندگی میکنیم؟؟؟
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    برو عمووووووو
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مزدور
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    بوی سوخته میاد خخخخخ اینم منطق واقعی یک اصلاح طلب
  • محمد ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    از پرچمت معلومه که طرفدار خردوغان تروریستی بعدشم هم شما افسادیون کاسه لیس آمریکا هستید از عزت و افتخار چه میفهمید
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    چی میگی احمق؟؟؟ شعار مرگ بر آمریکا تا قیامت فراموش نمیشه اشتباه مثبت دادم
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    خیلی...مردک بیشعور خودباخته شماها ایرانی نیستید
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    حسادت به چی احمق؟؟؟ حماقت هم حدی داره
  • محمد ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    چی زدی عزیزم ؟ وهابی ها به ما کفش و گلوله بزنن باعث افتخاره ولی شما چی که دشمنان اهل بیت ازتون حمایت میکنن
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    نشون دادید عده ای ابله و احمق هستید با این کامنتت
  • خداپرست ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    دو کلمه هم از برده‌ی اردوغان...
  • مهناز ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    آره ولی آقای ظریف گفت از روز اجرای برجام همه تحریم ها لغو میشه و داراییی ها بلوکه ایران آزاد
  • خداپرست ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    همچنان عقده‌گشایی کنید نوکران آمریکا. به واق واق‌های شما سگ‌های هار عادت کرده‌ایم.
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    امان ازنفوذی ها امان
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    ایران همیشه به نفوذی های داخلی باخته وابرووحیثیت ایرانوبه باد داده مثل زمان امیرکبیریا سردارجنگل
  • شیرین ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مساله تخریب نیست چیزی که مشخصه اینه که آقایون اصلاح طلب با وجود انواع نرمش ها و دادن امتیازات سنگین و انجام به تعهدات در برابر آمریکا آمریکایی ها کمترین ارزشی برای آقایان اصلاح طلب ندارن
  • مهران ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    بخندید بچه مردم ضایع نشه
  • خداپرست ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    منظورتو دقیق‌تر بگو. از حسادت چی دق میکنن؟ از حسادت اینکه نتونستن به جای برخی حضرات، وطن‌فروشی کنن؟ یک ایرانی با شعور، میتونه اوضاع خراب مملکت و حقیقت موجود را درک کنه. بعید میدونم تو یک ایرانی واقعی باشی. یا یک صهیونیستی و یا یک تکفیری.
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    اینجا بایدگفت :دکتربرو دکتر
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    نمیدونم چرا رییس جمهورا حد وسط ندارن یا این وری غش میکنن یا اونوری
  • مونا ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    شما نگران نباش اگر تئهینی صورت گرفته به کسی بوده که دستش به خون جوانان ما آلوده است و چهل سال شهروندان ما رو تحت فشار های شدید گذاشتن فرهنگ ایرانی هیچ وقت این چنین نبوده که خودت رو تسلیم خواسته های دشمن بکنی و کشورهای پیشرفته که شما از ان ها حرف میزنید با استعمار کشورهای دارای انرژی و چپاول کشورهای فقر و مظلوم خودش رو پیشرفت کرده و برای خودش یه جایگاه جذاب ساخته اگه ما ایرانی هستیم و وطن پرست باید با مشکلاتش بسازیم و خودمون کشور رو پیشرفته کنیم نه اینکه دشمن بد سابقه انتظار داشته باشیم.... کشوری که دانشمندان کشوری دیگری رو ترور میکنه به نظر شما چگونه باید باهاش رفتار کرد کشوری که خون آلوده به ایران صادر میکنه صلاح های شیمیایی علیه ایرانی ها استفاده میکنه شما هر وقت به پاسخ این سوالات رسید انوقت بگید چرا توهین میکنیم
  • خداپرست ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    تو اول تکلیف خودتو روشن کن. آشنای ایرانیایی یا آمریکایی‌ها؟
  • مسعود ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    خدایا ظهور آقا امام زمان رو هر چه سریعتر برسان بخدا خسته شدیم
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    منظورت همه مسئولینه؟ یا مسئولین یک دولت خاص؟!؟
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    خدایی جای علت ومعلول را عوض نکن چون آمریکا جنایت وچپاول و خیانت کرده و میکنه ما شعار مرگ بر آمریکا سر میدیم
  • علی ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    اینم از ازادی ما چرا کامنت منو تایید نمیکنید؟ دلیلش چیه؟ ایا با حقگویی مشکل دارین؟ لطفا کامنتارو تایید کنید من نه کلمات زشت به کار بردم نه توهین ، پس دلیلی نداره تایید نشه
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    بعضیا اینجا جوری از آمریکا حرف میزنن و تعریف میکنن انگار ما جنایات و دشمنی هاشو با ملتمون فراموش کردیم ! مزدوران امریکایی بهتره دست بردارید از این رفتار
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    بی غیرت البته هم یک توهین است و هم یک صفت شاید منظورش توهین نبوده
  • محمد ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    بدبختای متوهم رای تهران رو مغز پوکتون اثر شدید کذاشته توهم زدید دوباره برا همینه میگم نوکری تو ذات شماست اگه مال ما درد میکنه برا شما نابوده خخخخخخخخخخ
  • محمد ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    من که گاو ندارم بدجور سوختی خخخخخخخخخخخخ
  • حميد ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    چرا اينقد تعصب کورکورانه اولا.واقعيتش اينه که برجام فرجام تلخي داره و خواهد داشت حتي بيشتر،سالي که نکوس از بهارش پيداس ثانيا انتقاد از عملکرد دولت روحاني بمعناي تاييد دولت قبلي نيس پس واقع بين باشينو حالا رو ببينين نه چهار سال پيش و ده سال و پانزده سال و... ادم از اين همه تحقير ايران حالش بهم ميخوره علاوه بر برجام هفته پيش افتضاح ترکيه ، افتضاح هيئت حج رفته به عربستان، تحقير امريکا و در ادامه الله و اعلم هر دم از اين باغ بري ميرسد
  • محمد ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    از این میسوزیم که وطن فروشهای مثل تو هنوز زنده هستن ای کاش دستم بهت میرسید بخدا دکوراسیون صورتتو تغییر میدادم!!
  • محمد ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    بخدا قسم تا امثال وحشی های بی منطق و وطن فروش مثل شمارو به درک واصل نکنیم نمیمیریم اینو مطمئن باش!!
  • حسین ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    جناب شما میگی مصادره رو بعدا پس میدن؟ پس اون 5 م دلارو 37 ساله چرا ندادن ها؟؟؟
  • سهيلا ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    امريكا خاك بر سر ت
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    ختم کلام: مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت!
  • تیزبین ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    دوران احمدی نزاد فقط سیب زمینیش بما رسید!روابط بین الملل ایران هم بگند کشید!باعث نزدیکی اسرائیل و اعراب شد وهمه اروپا ما را تحریم کردن!!عجب شاهکاری!!
  • اصلاح طلب ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    سر این نویسنده رو باید برید.......صبر کنید تا سال 98 مردم تک تک مخالفین اسراییل رو ترور انقلابی خواهند کرد
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    بیچاره تویی که سقوط کردی در ته چاه و دارن روت خاک می ریزن مردم
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    ببخشید اشتباه + دادم فکر کردم استفهام انکاریه برو بابا چرا باید حذف کنیم تو خود برجام چه گلی به سرمونگرفتن که مال زمان حالش باشه دیگه تو کل تاریخ رو که همه میدونن
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مگهما با پرچم شیطان بزرگ عکس یادگاری گرفتیم که وطن فروشباشیم؟ وطن فروش کسیه که وطنش رو فدای شکمشمیکنه و مشکلات رو به تحریم گره میزنه
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    بچه مهد کودکی هم اینو میفهمه من متاسفم که شما اما هنوز انقدم نمیفهمی!
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    یعنی من فقط میگم یه نگاه به کامنتت بنداز اسمت ایرانیه پرچمت مال آمریکاست داری فحش و بیوساد بیسواد میکنی بعد هم به بقیه ملت میگی غیر از فحاشی کاریبلد نیستن از خداوند منان شفای عاجل برای شما و امثال شما مسئلت داریم!
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    ایران فقط روحانی و احمدی نژاد نیست! اصلا این دو حزب اصول گرا و اصلاح طلب ایران رو نابود کردن..افراد و احزاب مستقل دیگه بهتر هستن ملی گرا بهتر از غرب گرا یا شرق گرا هست.......
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    یعنی تو بغض و کینه مشرق اون رفته جلو پرچم آمریکا؟! انقد هماهنگ شده ظریف با ما؟!! :-))))
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    خوب شد خودت به خودت خندیدی نمک چون هیچکی دیگه بهت نخندید! شچماتو وا کن به صداها گوش بده فقط خودت به خودت خندیدی مثل آق جواد!
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    راست میگی مذاکره و عکس یادگاری و دست دادن اتفاقی خیلی کمک میکنه!!
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    آمریکا تلاش داره تمام خطوط انقلاب اسلامی رو از بین ببره. یکروز با درست کردن ایدئولژی تقلبی متل طالبان و داعش یکروز با بزرگ کردن کشورها مثل عریستان در مقابل ایران جنگ زرگری مقابله عربستان با آمریکا یک بازیه
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    البته کنایه بود ها باز یه خروار منفی ندین!
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    +1000
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    الان یعنی همین که تو گفتی من کاملا قانع شدم!!
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت!
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    الان که بدبخت سیب زمینیم بهت نمیدند معدومش میکنند! مچکریم! خخخخخ!
  • تیزبین ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    اسرائیل ازدو جهت نابوده1-با گندی که بالا آورده همه ملت ها دشمنش هستد2-با مبارزه واقعی مردم ایران مواجه میشه...اگر قراره ملت ایران زحمت اسرائیل را بکشه..چرا کسانی با استرتژی غلط برای اسرائیل وقت میخرن؟!ویا باعث تضعیف نیروهای داخلی میشن؟!ضمنا قرارنیست کسی ازدشمنان اسرائیل بدست ملت ترور نمیشه واسرائیل حتمآ نابود میشه.
  • ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    چطور احمدی نژاد هشت سال.... خفه بودی بی شرف؟
  • تیزبین ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    بهترین روش اینه که با آمریکاییها مثل خودشون رفتارکنیم...اما بشرط اینکه بابی توجهی به جوانان ضمینه فرارشون مهیا نکنیم..واینکه بهانه دست امریکایی ندیم و...بیاین دعوتشون کنیم چالوس اما ببریمشون بندرعباس حسابی عرق کنن...هه هه هه...ولی خدا وکیلی ازشعار مرگ بر آمریکا اندازه 10تا بمب هسته ای دردشون میاد.
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    ناشناس 16:56: حالا صفت بودنش از توهین آمیز بودنش کم میکنه؟ خخخخخخخ! ماستمالیم بلد نیستی!
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    0 0
    مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت!
  • ناشناس ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    0 0
    کدوم نادونی گفته هر کی ضد روحانیه یعنی طرفدار احمدی نژاده ؟ یعنی واقعا غیر از این دو تا موجود کس دیگه ای توی دنیای متحجر شما وجود نداره ؟
  • شهاب ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    0 0
    متاسفم برات مشرق که هیچوقت عرضه انتشار حقایق رو نداشتی و نداری
  • ایمان ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    امریکا بزرگترین ابرقدرت دنیاست
  • کیان ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    آقای ناشناسی که در مورد شرف اظهار نظر فرمودی، اولا اینکه هنوز هیچ شخص و شخصیتی نتوانسته ادعاها و تهمتهایی که به احمدی نژاد زده می شد رو اثبات کنه. دوماً دولت کنونی تمامی تلاش خود را برای پوشاندن خدمات دولت قبل به کار می برد. سوماً وقتی از شرف گفتی یاد اون لحظه ای افتادم که در برجام شرف و عزت ما معامله شد با چیزی که هنوز وجود ندارد و آقای ظریف در آمریکا درحال درخواست آن است، و کری و بقیه می گویند دست ما نیست و به ما ربط ندارد. وقتی این خبرها را می خوانم می بینم این حرف شما در مورد شرف چه معنی هایی دیگری هم دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس