کد خبر 561520
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

نشست معاون وزیر امور خارجه ایران و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای بررسی اجرای برجام در هتل گوبورگ برگزار شد.

به گزارش مشرق، سومین کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان وزیران خارجه ایران و 5+1 و همچنین معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ وین آغاز شد.

پیش از شروع این نشست دیدار دوجانبه عراقچی و تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران با هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ وین برگزار شد.

ریاست هیات ایرانی بر عهده سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران است.

کارشناسان مختلف از بخش های مختلفی از وزارت خارجه ؛بانک مرکزی و سازمان انرژی اتمی در ترکیب هیات ایران حضور دارند.

بررسی ابعاد مختلف روند اجرای برجام و پیگیری موارد مربوط به اجرای برجام بخصوص در زمینه لغو تحریم ها از موضوعات نشست امروز است.

روز گذشته نشست های فشرده کارشناسی ایران و 5+1 در وین برگزار شد. محور این نشست های کارشناسی اجرای برجام ؛بحث های مربوط به لغو تحریم ها و همکاری های هسته ای اعلام شده است.

پیش بینی می شود نشست کمیسیون مشترک برجام ظهر امروز به اتمام برسد و عصر امروز جمعه جلسات دوجانبه ایران با نمایندگان دیگر کشورها در هتل کوبورگ  برگزار شود.

این برای سومین بار است که کمیسیون مشترک  برجام در سطح معاونان وزیران خارجه ایران و 1+5 برگزار می‌شود. نخستین  نشست کمیسیون  مشترک در27مهر ماه و دومین نشست 16 آذرماه سال گذشته در وین برگزار شد.

سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران پیش از شروع نشست کمیسیون مشترک برجام با هلگا اشمید معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ وین د یدار می کند.

پس از این جلسه ، نشست رسمی کمیسیون مشترک برجام با حضور مدیران سیاسی ایران و کشورهای پنج به علاوه یک در هتل کوبورگ برگزار می شود.

ریاست هیات ایرانی بر عهده سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران است.

کارشناسان مختلف از بخش های مختلفی از وزارت خارجه ، بانک مرکزی و سازمان انرژی اتمی در هیات ایران حضور دارند.

بررسی ابعاد مختلف روند اجرای برجام و پیگیری موارد مربوط به اجرای برجام به ویژه در زمینه لغو تحریم ها از موضوعات نشست امروز است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس