کد خبر 561186
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه ۵ هزار و ۴۴۴ واحد مسکونی برای استان‌های گیلان, هرمزگان, بوشهر, سیستان‌ و بلوچستان و ایلام به‌طور آزمایشی ایجاد می‌شود، گفت: از این تعداد ۱۰۰۰ واحد مسکونی به گیلان اختصاص یافت.

به گزارش مشرق، سردار سید ضیا الدین حزنی ظهر امروز در نشستی که با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان, استاندار گیلان و جمعی از مسئولان برگزار شد, اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار همه مأموریت‌ها، مسئولیت محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کشور را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه سپاه ضمن امنیت و مأموریت دفاع از کشور مبحث محرومیت‌زدایی را دستور کار خود قرار داده, افزود: یکی از اقدامات ما توجه به محرومان است و اقدامات بسیار خوبی در بحث محرومیت‌زدایی برداشتیم.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر از اختصاص 12 میلیارد تومان اعتبار برای مساجد و مددجویان خبر داد و گفت: از امروز طرح 1000 مسکن برای مددجویان استان گیلان کلیدخورده است.

سردارحزنی با بیان اینکه 5 هزار و 444 واحد مسکونی برای استان‌های گیلان, هرمزگان, بوشهر, سیستان‌ و بلوچستان و ایلام به‌طور آزمایشی ایجاد می‌شود, بیان کرد: از این تعداد 1000 واحد مسکونی به گیلان اختصاص یافت و امیدواریم در 3 تا 5 ماه آن را راه‌اندازی کنیم.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاطرنشان کرد: امیدواریم مشکل مسکن همه گیلانی‌ها حل شود و خواهش من این است این طرح از روستاهای دور ومسیرهای صعب العبور شروع شود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی س ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    سردار فکری هم به حال بیش از 1200 بازنشسنه سپاه بکنید که حدود 10 سال هست که منتظر ساخت مسکنشان در شرکت ستارگان ماندگار شهر کرمانشاه هستند
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    سپاه و بسیج باید در کمک به اقشار آسیب پذیر در دو بخش مسکن و کشاورزی نقش موثر داشته باشند و این بسیار پراهمیت است.
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    حرفی از "کمیته ی امداد" نزدی مشرق. ی جور نوشتی انگار سپاه داره خرج میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس