فرمانده قرب کوثر قرارگاه خاتم الانبیا(ص): گفت: تاکنون۱۲هزار و ۸۰۰ پروژه محرومیت زدایی در سطح کشور را یا به اتمام رسانده و یا در حال تکمیل آن‌هاست.

به گزارش مشرق، سردار سید ضیا‌‌ءالدین حزنی فرمانده قرب کوثر قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه از تشکیل قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه خبر داد و گفت: امسال بنا به تدبیر فرماندهی کل سپاه در راستای کمک به محرومیت‌زدایی در کشور، سپاه قرارگاهی تحت عنوان محرومیت‌زدایی را با عضویت نیروهای سه گانه دریایی، زمینی و هوایی سپاه، بهداری کل سپاه، مهندسی، بنیاد تعاون، پشتیبانی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به ریاست معاون هماهنگ کننده سپاه تشکیل داده که اجرای مصوبات جلسات بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) است.

وی افزود: قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه آماده است تا در هر عرصه‌ای که مردم مناطق کم‌برخوردار تقاضا کنند تلاش‌هایی را برای کمک به آن‌ها داشته باشد؛ مانند راه و پل‌سازی، احداث مسجد و حوزه علمیه.

فرمانده قرب کوثر سپاه در خصوص کمک و پشتیبانی از گروه‌های جهادی فعال در مناطق کم‌برخوردار کشور نیز بیان داشت: قرب کوثر از تمام گروه‌های جهادی که در مناطق کم‌برخوردار فعالیت می‌کنند در صورت نیاز، به‌صورت صد درصد پشتیبانی‌های لازم را به عمل می‌آورد.

سردار حزنی سپس با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه در عرصه‌های مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم‌دوستی و مردم‌نوازی مناطق کم‌برخوردار کشور، عنوان کرد: این قرارگاه اکنون در مناطق کم‌برخوردار استان‌هایی مانند آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر فعالیت‌هایی را در جهت محرومیت زدایی انجام می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس