فرمانده قرارگاه قدس جنوب‌ شرق کشور گفت: فردا ۱۸۵ پروژه مردم داری و مردم یاری در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

افتتاح ۱۸۵ پروژه مردم داری ومردم یاری سپاه در سیستان و بلوچستانبه گزارش مشرق، سردار محمد مارانی  امروز در حاشیه مراسم افتتاح 75 پروژه‌ اقتصاد مقاومتی در زاهدان اظهار داشت: فردا 185 پروژه مردم داری و مردم یاری در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق با اشاره به ماموریتهای بسیج و سپاه درحوزهای امنیتی فرهنگی و اقتصادمقاومتی گفت: سال گذشته 3000 پروژه درسطح استان در حوزه سپاه در منطقه انجام گرفته است و فردا تعداد185  پروژه مردم داری و مردم یاری که در زمینه های ساخت مدرسه مسجد و اقصادمقاومتی است در قرارگاه قدس سپاه در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

سردار مارانی امادگی قرارگاه قدس سپاه را درهمکاری با دستگاههای دولتی در اجرای پروژهای اشتغال زا و اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و تصریح کرد: بسیج و سپاه با اجرای طرحهای اقتصادی، اقدام و عمل را که مدنظر مقام رهبری است به بهترین نحو اجرا کرده و در مناطق محروم کشور با طرحهای اشتغالزایی کوچک و بزرگ در راستای رفع مشکلات، محرومیت‌زدایی  و تامین معیشت مردم گام بر می‌دارند.

وی  همچنین با اشاره به اینکه درحال حاضر طرحهای کشاورزی و دامداری زیادی درحوزه اشتغال واقصاد مقاومتی ازسوی قرارگاه قدس سپاه درجنوب شرق کشور درحال اجراست، افزود:  اهتمام جهاد کشاورزی استان در حل مشکل آب مزارع کشاورزی در این حوزه الزامی است.

سردارمارانی خاطرنشان کرد: هم اکنون پروژهای عمرانی و اقصادی زیادی درحوزه محرومیت زدایی وعمران ابادانی استان توسط قرارگاه سازندگی و یگانهای سپاه پاسداران درمنطقه درحال اجراست که می‌تواند نقش موثری در تحقق منویات مقام معطم رهبری در حوزه اقتصادمقاومتی و اقدام و عمل داشته باشد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: خدمت به مردم در مناطق محروم و روستایی از اهدافی است که بسیج جامعه پزشکی با افتخار در این حوزه گام‌های مؤثر و ارزشمندی برداشته و منشأ خدمات‌دهی به مردم بوده است.

سردار مارانی با اشاره به خدمات بیمارستان صحرایی در استان عنوان کرد: یکی از والاترین ارزش‌هایی که در بیمارستان‌های صحرایی به نمایش گذاشته شده تلاش برای رفع محرومیت و خدمت واقعی و صادقانه سپاه به مردم است که تاکنون 30 بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسیده ‌که  به بیش از یک میلیون و 230 هزار نفر در این بیمارستان‌ها خدمات‌رسانی شده است و در نظر داریم تا پایان سال 95 تعداد 13 بیمارستان صحرایی دیگر در جنوب‌شرق راه‌اندازی کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس