کد خبر 560525
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰

با وجود ثبت ۳ شکست متوالی در کارنامه کاتالان‌ها و حذف آنها از لیگ قهرمانان اروپا، سرمربی این تیم با پایان کار تیمش در این فصل خوشبین است.

به گزارش مشرق، لوئیس انریکه که تیمش از ابتدای ماه آوریل تا کنون دچار افت محسوسی شده است و چهار بازی بدون برد و سه شکست متوالی در لالیگا داشته است، به خارج شدن مردانش از بحران، امیدوار است.

انریکه که تیمش اکنون با اتلتیکومادرید رده دومی هم امتیاز است و با رئال‌‌مادرید رده سومی تنها یک امتیاز فاصله دارد، پیش از بازی شاگردانش برابر دپورتیوو لاکرونیا در ورزشگاه ریاسور، به خبرنگاران گفت: من اهل خیخون هستیم و شاید به همین دلیل است که وقتی کار سخت می‌شود، انگیزه‌ام برای جنگیدن بیشتر می‌شود. برای شما خبرنگاران شاید عجیب باشد اما برخی مردم از کسب پیروزی در چنین شرایطی بیشتر لذت می‌برند و من هم چنین چالش‌هایی را دوست دارم. چنین چالش‌هایی به من انگیزه می‌دهند. نمی‌توانید تصور کنید من با چه حسی وارد بازی فردا می‌شوم و برای پایان دادن به وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ایم چقدر هیجان دارم.

انریکه ادامه داد: اگر تلاش‌‌هایم جواب نداد، اولین کسی خواهم بود که به قهرمان لیگ تبریک خواهم گفت. البته باور دارم که بارسلونا قهرمان لالیگا می‌شود. اگر ذره‌ای در این موضوع شک داشتم اکنون اینجا مقابل شما ننشسته بودم. ما از نظر فنی، روندی منفی را آغاز کرده‌ایم اما فکر نمی‌کنم که نیازی باشد اوضاع را از آن چیزی که هست بدتر جلوه دهیم. فقط باید روی کاری که می‌توانیم کنترل کنیم، تمرکز داشته باشیم.

سرمربی بارسلونا درباره عوامل ناکامی‌های اخیر تیمش از جمله شکست خانگی اخیر برابر والنسیا، تأکید کرد: برای رفع مشکلات فعلی ما فقط یک راه حل وجود ندارد بلکه عوامل مختلفی مسبب این وضعیت شده‌اند. برابر والنسیا باخت‌مان کاملاً غیرمنصفانه بود چون ما کاملاً تیم برتر میدان بودیم. همه ما داشتیم فوتبال بازی می‌کردیم، موقعیت می‌ساختیم اما نتوانستیم نتیجه را برگردانیم. من هیچ دلیل برای انتقاد از تیمم نمی‌بینم بلکه فکر می‌کنم که بازیکنانم کارشان را درست انجام می‌‌دهند.

تیم فوتبال بارسلونا فرداشب (چهارشنبه) از ساعت 22:30 میهمان دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس