در اثر اصابت 5 گلوله خمپاره شلیک شده از سوی گروه تروریستی تکفیری داعش به شهر مرزی "کیلیس" واقع در جنوب ترکیه در مجاورت مرز با سوریه حداقل 3 کودک خردسال سوری کشته و 10 تن دیگر بشدت زخمی شده اند.

گروه بین الملل مشرق- در اثر اصابت 5 گلوله خمپاره شلیک شده از سوی گروه تروریستی تکفیری داعش به شهر مرزی "کیلیس" واقع در جنوب ترکیه در مجاورت مرز با سوریه حداقل 3 کودک خردسال سوری کشته و 10 تن دیگر بشدت زخمی شده اند.

کشته شدن 3 کودک سوری در ترکیه+عکس

بنابر این گزارش، عصر روز گذشته 5 گلوله خمپاره شلیک شده از مناطق تحت سیطره گروه داعش به یک ساختمان مسکونی در کیلیس موجب کشته شدن اعضای یک خانواده آواره از اهالی شهر اعزاز در شمال استان حلب سوریه و ساکن در شهر کیلیس شده است. بنابر اطلاعات منتشر شده هر سه کشته این حمله کودک زیر ده سال بوده اند. طی دو ماه اخیر شهر کیلیس که در مجاورت مرز با استان حلب سوریه قرار دارد بارها هدف حملات موشکی و خمپاره ای افراد ناشناس قرار گرفته است. به گفته کارشناسان نظامی، این حملات از مناطق تحت سیطره گروههای مسلح تکفیری مورد حمایت دولت ترکیه صورت پذیرفته است.

کشته شدن 3 کودک سوری در ترکیه+عکس

کشته شدن 3 کودک سوری در ترکیه+عکس

کشته شدن 3 کودک سوری در ترکیه+عکس

کشته شدن 3 کودک سوری در ترکیه+عکس

کشته شدن 3 کودک سوری در ترکیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یحیی ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    علی لعنته الله علی القوم الظالمین
  • قاسم ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    0 0
    خدایا آرزومندان ظهور امام زمان را زنده بدار تا ظهور آن حضرت و انتقام سختی را که از این حیوان صفتان می کشد با چشم خود ببینیم.فقط در این صورت است که دلمان آرام می شود.
  • حمید ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    0 0
    خدایا تو از همه چیز آگاهی و بر همه چیز توانا در امتحان روزگار سربلندمان کن.نکند افسوس بی تفاوتیهایمان آتش به جانمان اندازد و در سرای باقی در پیشگاه تو و انسانهای مظلوم سرافکنده باشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس