کد خبر 559582
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

منابع رسانه ای سوری دقایقی پیش از حمله انتحاری یک تبعه عربستان سعودی علیه مواضع نیروهای ارتش و بسیج مردمی در منطقه سهل الغاب واقع در شمال این کشور خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای سوری دقایقی پیش از حمله انتحاری یک تبعه عربستان سعودی علیه مواضع نیروهای ارتش و بسیج مردمی در منطقه سهل الغاب واقع در شمال این کشور خبر داده اند.

حمله انتحاری تبعه سعودی در حماه سوریه+فیلم و عکس

بنابر این گزارش، این حمله تروریستی در روستای "خربه الناقوس" واقع در سهل الغاب استان حماه سوری انجام شده و منابع وابسته به تروریستها نام عامل آن را "ابومصعب الجزراوی" عضو گروه "جندالاقصی" از گروههای زیرمجموعه شبکه تروریستی بین المللی القاعده که بطور مستقیم از سوی عربستان سعودی، قطر و ترکیه حمایت و پشتیبانی می شود معرفی کرده اند.

{$sepehr_media_1481486_400_300}

حمله انتحاری تبعه سعودی در حماه سوریه+فیلم و عکس

حمله انتحاری تبعه سعودی در حماه سوریه+فیلم و عکس

حمله انتحاری تبعه سعودی در حماه سوریه+فیلم و عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا اهواز ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    این جزراوی ها کل طایفشون ریختن تو سوریه ، همشونم انتحاریای داعش و النصره هستن!!!
  • ناشناس آذری ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    این افراد وهابی انتحاری چرا تا به حال در بلندی های جولان علیه یهودی ها و صهیونیست هایی که مردم مظلون و مسلمان سنی را آواره و از کاشانه آباء و اجدادشان رانده اند عملیات استشهادی انجام نداده و نمی دهند تا روح کثیف و پلیدشان حداقل به جهت یک اقدام خداپسندانه به بهشت وارد شود؟ در کیش و آیین ضد اسلامی وهابیت ، کشتن مسلمانان و شیعیان به کشتن یهودی ها و دشمنان واقعی اسلام ترجیح داده شده است پس مشخصاً این دین و آیین پلید و ضد اسلامی و ضد بشری وهابیت، توسط یهودیها ایجاد و بنیان نهاده شده است. مرگ بر یهودی های صهیونیست و مرگ بر وهابی های ضد اسلام و ضد رسول الله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس