کد خبر 559864
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۳

گروه های مقاومت فلسطینی با تمجید از عملیات شهادت طلبانه عصر دوشنبه در قدس اشغالی آن را واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران برشمردند.

به گزارش مشرق و به نقل از فلسطین الیوم، گروه های مقاومت فلسطین با تمجید از عملیات شهادت طلبانه عصر دوشنبه در قدس اشغالی که منجر به انفجار یک اتوبوس صهیونیست ها در خط ۱۲ رابط بین قدس و الخلیل و زخمی شدن دست کم ۲۱ نفر از شهرک نشینان صهیونیست شد، این عملیات را واکنش طبیعی به جنایات صهیونیست ها دانستند.

در همین راستا جنبش جهاد اسلامی این عملیات را پیامی در راستای تاکید بر تداوم انتفاضه برشمرد. این جنبش اعلام کرد که این عملیات زنده بودن مقاومت به عنوان یک گزینه ریشه دار در نزد فلسطینی ها را نشان می دهد.

جنبش حماس نیز با تمجید از این عملیات آن را واکنش طبیعی به جنایات اسرائیل و بویژه اعدام های میدانی و حتک حرمت به مسجد الاقصی برشمرد.

جبهه دموکراتیک آزادی فلسطین نیز کابینه صهیونیستی نتانیاهو را مسئول عمیات قدس دانست که با شهرک سازی، یهودی سازی اراضی اشغالی و دستگیری فلسطینی ها تروریسم سازمان یافته ای را علیه مردم فلسطین در پیش گرفته است.

در همین حال جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز با تمجید از عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی آن را تحولی مهم در مسیر انتفاضه دانست.

لازم به ذکر است که عصر دوشنبه وقوع انفجاری در یک اتوبوس در قدس اشغالی منجر به زخمی شدن دست کم ۲۱ نفر شد که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس