کد خبر 559280
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۶

اهالی منطقه جولان اشغالی به یاوه گویی های بنیامین نتانیاهو واکنش نشان داده و اعلام کردند که جولان تا ابد جزو سوریه باقی خواهد ماند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، اهالی جولان اشغالی در واکنش به یاوه گویی های بنیامین نتانیاهو طی بیانیه ای اعلام کردند که بلندی های جولان از ازل جزو سوریه بوده و تا ابد نیز جزو سوریه باقی خواهد ماند.

در این بیانیه آمده است که سفر کابینه نژادپرست و فاشیست نتانیاهو به جولان هرگز موضع اهالی پایدار آن را تغییر نخواهد داد و وعده های اشغالگران که جلسه کابینه صهیونیستی خود را در بلندی های جولان اشغالی تشکیل دادند در اولین امتحان در مقابل پایمردی و قهرمانی حامیان سوریه فرو خواهد ریخت.

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در ادامه یاوه گویی های خود، بر اشغال ابدی ارتفاعات جولان سوریه تاکید کرد. «بنیامین نتانیاهو» طی سخنانی اعلام کرد که اسرائیل همیشه در بلندی های جولان سوریه باقی خواهد ماند و تغییری در مرزهای خود صورت نمی دهد.

این یاوه گویی نتانیاهو با واکنش «فیصل المقداد» معاون وزیر امور خارجه سوریه نیز مواجه شده و گفت: ما یک روز هم از مقاومت و بازپس گیری جولان از راه های گوناگون عقب نشینی نکردیم و گزینه های نظامی در میان گزینه های موجود برای بازپس گیری جولان است.

وزارت خارجه سوریه نیز با ارسال ۲ نامه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت از آنها خواست که مسئولیت خود را در خصوص اقدام رژیم صهیونیستی در برگزاری جلسه در بلندی های اشغالی جولان برعهده گیرند.

لازم به ذکر است نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه برای نخستین بار با تشکیل جلسه در بلندی های جولان اشغالی مدعی شد که این ارتفاعات به صورت دائمی در اختیار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس