کد خبر 559064
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی در فرانسه، فرانسوآ اولاند در صورت نامزدی در انتخابات 2017 قطعا از گردونه رقابت‌ها حذف خواهد شد.

 به گزارش مشرق، بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی در فرانسه، «فرانسوآ اولاند» رئیس‌‌جمهور فرانسه که هر روز رکوردهای تازه‌ای از عدم محبوبیت را ثبت می‌کند، در صورت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه در همان دور اول از گردونه رقابت‌ها حذف خواهد شد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، طبق نتایج نظرسنجی مؤسسه اودوکسا برای روزنامه فرانسوی لوپاریزین و شبکه خبری BFMTV، حتی اگر اولاند بتواند به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری‌ 2017 فرانسه نیز راه پیدا کند، در برابر هر یک از رقبای خود شکست خواهد خورد و نهایتا از رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

براساس این نظرسنجی، چنانچه انتخابات ریاست جمهوری فرانسه روز یکشنبه آینده برگزار شود، اولاند تنها در دور نخست انتخابات 15 درصد آراء را از آن خود خواهد کرد و در برابر هریک از رقبای خود اعم از «مارین لوپن»، «نیکلا سارکوزی» و «آلن ژوپه» شکست خواهد خورد.

اولاند روز پنجشنبه گذشته اعلام کرد که در پابان سال 2016 درباره نامزدی احتمالی خود در انتخابات ریاست جمهوری 2017 تصمیم‌گیری خواهد کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس