کد خبر 550139
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

رئیس‌جمهور فرانسه گفت: شبکه تروریستی‌ای که عامل اصلی حملات پاریس و بروکسل بوده در روند نابودی و انهدام قرار گرفته ولی سایر شبکه‌های تروریستی همچنان وجود دارند.

به گزارش مشرق، فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه روز جمعه در سخنانی تأکید کرد: شبکه تروریستی که مسئول اصلی حملات بروکسل و پاریس بوده، نابود و منهدم شده است ولی سایر شبکه‌های تروریستی همچنان باقی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در یافتن تروریست‌ها و شبکه‌های ترور به نتایجی دست یافته‌ایم، و در بروکسل و پاریس تعدادی از افراد بازداشت شده‌اند و می‌دانیم که شبکه‌های دیگری نیز وجود دارد.

اولاند گفت: شبکه تروریستی‌ای که مسئول حملات پاریس و بروکسل بوده است، در روند نابودی و انهدام قرار دارد ولی هنوز یک تهدید بزرگ وجود دارد.

پلیس فرانسه روز پنجشنبه یک فرد 34ساله را به‌اتهام دست داشتن در حملات تروریستی 13 نوامبر پاریس بازداشت کرده است. 3 فرد مظنون نیز روز جمعه در بروکسل در ارتباط با دست داشتن در حملات تروریستی این شهر بازداشت شده‌اند.

اولاند اظهار داشت: و بنابراین سوریه هدف اول ماست، البته عراق را نیز فراموش نمی‌کنیم، و مسئله پناهجویان را نیز فراموش نخواهیم کرد. ما امیدواریم که حق پناهجویان به‌طور کامل مورد احترام واقع شود و در عین حال بتوانیم مرزهای بیرونی خود را کنترل کنیم.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    0 0
    همشون طی بمبگذاری انتحاری کشته شدند. شما چیکاره بودید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس