عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از نامه این کمیسیون به وزیر امور خارجه برای ارائه گزارش از روند اجرای برجام به مجلس خبر داد.

نامه کمیسیون امنیت‌ملی به ظریف برای ارائه گزارش برجام به مجلس
به گزارش مشرق، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از نامه این کمیسیون به وزیر امور خارجه برای ارائه گزارش روند اجرای برجام به نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با ارسال نامه‌ای به آقای ظریف وزیر امور خارجه، از وی خواسته‌‌اند که طبق قانون مصوب مجلس، گزارش روند اجرای برجام را به مجلس ارائه کند.

وی افزود: نامه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به وزیر خارجه پیرامون ارائه گزارش از روند اجرای برجام از سوی نایب‌رئیس کمیسیون به آقای ظریف ارسال شده که اعضای کمیسیون در این نامه گذشتن زمان 3ماهه ارائه گزارش از روند اجرای برجام را به وزیر خارجه یادآوری کرده‌اند.

طبق مصوبه مجلس شورای دولت موظف شده است که هر 3 ماه یک بار گزارشی از روند اجرای برجام را به اعضای کمیسیون امنیت و نمایندگان مجلس ارائه کند . با توجه به آغاز اجرای برجام از تاریخ 26 دی‌ماه سال گذشته، بنابراین دولت می‌بایست گزارش 3ماهه اجرای آن را در روز 26 فروردین امسال به اعضای کمیسیون امنیت ارائه می کرد، که تاکنون این کار به هر دلیل از سوی وزارت خارجه صورت نگرفته است.

همچنین سیدحسین نقوی‌حسینی یکی دیگر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در گفت‌وگویی به خبرنگار پارلمانی تسنیم گفته که با اینکه گزارش وزارت امور خارجه از اجرای برجام باید 26 فروردین به مجلس ارائه می‌شد، اما هنوز این گزارش ارائه نشده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس