کد خبر 556509
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۴

یک مقام صندوق جهانی پول جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا را یک مسئله جدی دانست که می تواند خساراتی جدی برای اقتصاد جهانی باشد.

به گزارش مشرق و به نقل از رویترز، اقتصاددان ارشد صندوق جهانی پول هشدار داد جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا بسیار محتمل است و هرنتیجه ای می تواند در همه پرسی سراسری در این کشور گرفته شود.

«موریس ابسفلد» گفت: با وجود بحران مهاجران و حملات تروریستی در ماههای اخیر شرایط برای جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا فراهم شده است و باید منتظر هر نتیجه بود.

وی افزود: مسئله جدایی انگلیس از اروپا شاید در سالهای گذشته شبیه شوخی بود ولی حالا به مسئله جدی و واقعی تبدیل شده است.

ابسفلد هشدار داد تعصب ملی گرایی در بین کشورهای اروپایی در سالهای اخیر افزایش یافته است و به نظر می رسد در صورت جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا سایر کشورهای اروپایی نیز اتفاق مشابهی را تجربه کنند.

وی در جلسه اعلام گزارش مربوط به اقتصاد جهانی گفت: جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا می تواند برای اقتصاد جهانی خساراتی را به همراه داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    اتحادیه اروپا توسط انگلیس تنها برای مهار آلمان طراحی شده بود..لذا حالا که کارائیش را بشدت از دست داده و تنها مشابه یک بانک عمل میکند سهامداران اصلی اش بتدریج خود را کنار کشیده و بیچاره سهامداران ضعیف و مقروض این اتحادیه نظیر ایتالیا و اسپانیا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس