کد خبر 552968
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

سرپرست استقلال گفت: «با شناختی که از رحمتی و طالب لو دارم فکر نمی کنم اختلافی وجود داشته باشد.»

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری در خصوص نظرسنجی برنامه 90 اظهار داشت: «من به دلیل اینکه باید صبح به بیمارستان می رفتم موفق نشدم این برنامه را ببینم و از اینکه علی پروین در این نظرسنجی رتبه اول را کسب کرده خوشحالم. باید بگویم پروین برای فوتبال ایران زحمت زیادی کشیده و قهرمانی های زیادی را نیز هم با تیم ملی و هم با پرسپولیس به دست آورده است.»

وی درباره اینکه اگر خودش در این نظرسنجی شرکت می کرد به کدام گزینه رای می داد، ادامه داد: «من که نمی توانم وقتی خودم در نظرسنجی هستم رای بدهم. دیگران باید نظر خود را اعلام کنند.»

پورحیدری درباره اینکه محسن کریمی به دلیل آسیب دیدگی سه هفته از میادین دور خواهد بود بیان داشت: «این هم از بدشانسی های استقلال است که محسن کریمی دچار آسیب دیدگی شده است. او برای ادامه رقابت های لیگ از انگیزه بالایی برخوردار بود و واقعا حیف شد در هفته های پایانی این بازیکن را در اختیار نداریم. فکر می کنم که کار پرویز در این هفته ها گره خورده است که مدام دچار بدشانسی می شود.»

سرپرست استقلال درباره اینکه استقلالی ها به استراحت بیشتر پرسپولیس قبل از دربی اعتراض دارند اذعان داشت: «قبل از دربی هر اتفاقی باعث ایجاد حساسیت می شود. به نظر من برنامه ریزی باید درست باشد تا حرف و حدیثی قبل از این مسابقه به وجود نیاید. امیدوارم شرایطی فراهم شود که هر دو تیم با شرایط یکسان به مصاف یکدیگر بروند.»

پورحیدری در پایان درباره اینکه گفته می شود بین رحمتی و طالب لو اختلافاتی وجود دارد گفت: «با شناختی که از این دو دارم فکر نمی کنم چنین چیزی وجود داشته باشد. رحمتی به خاطر شرایط حساس تیم به اهواز رفت. امیدوارم چنین چیزی نباشد. چون در این شرایط صلاح نیست که اختلافاتی وجود داشته باشد.»
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    0 0
    کلا نود یه نظرسنجی بذاره تو همه زمینه ها کیا بهترن همه رای بدن لنگیها تموم شه بره. اگه به نظرسنجی باشه لنگ همیشه قهرمان ایرانه تیم ملی چین هم تو همه رشته ها قهرمان جهانه بالاخص فوتبال! خخخ
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    0 0
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس