پنج کتاب تازه با موضوع دفاع مقدس در سومین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» رونمایی می‌شود که «عروس‌های جنگ» یکی از این آثار است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مدیر روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: آیین پایانی سومین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم از کتاب‌های «راه روشن»، «عروس‌های جنگ»، «مروارید‌های هور»، «نقش زنان در تحقق فرایند نوین اسلامی»، «تاثیر بصیرت زنان در روند پیروزی انقلاب اسلامی» و «زنان صبور سرزمین من» رونمایی شده و در حاشیه جشنواره نیز نمایشگاه‌های عکس، نقاشی، طراحی و تئاتر صحنه‌ای برپا خواهد شد.‌

مدیر روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ادامه داد: در این مراسم که با حضور سردار بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار مسعود جزایری، معاون امور بسیج فرهنگ دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح و مریم مجتهد‌زاده، رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار می‌شود، همسران شهیدان هشت سال دفاع مقدس هم حضور خواهند داشت.

به گفته وی، آیین پایانی «جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت» از ساعت 8 چهارشنبه، 18 فروردین 1395 در سالن خلیج فارس باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
*ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس